چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

ثروتمندترین مرد تاریخ کیست؟

24 خرداد 1401
 ثروتمندترین مرد تاریخ کیست؟

به گزارش بانک اول سهام تسلا در روز گذشته از یک تریلیون دلار عبور کرد و این موضوع سبب شد تا تسلای ایلان ماسک نیز به جمع چند شرکتی که ارزشی بیش از یک تریلیون دلار ثروت دارند، بپیوندد.

 ثروت ایلان ماسک تنها در یک روز بیش از ۲۵میلیارد دلار افزایش یافت و این امر سبب شد تا از هر میلیاردری که تا کنون جهان به خود دیده است، ثروتمندتر شود.

 

چه چیزی تا این حد ثروت ایلان ماسک را افزایش داد؟

به گزارش فوربس، عامل افزایش ناگهانی سهام تسلا، سفارش ۱۰۰هزار خودرو تسلا توسط شرکت هرتز عنوان می‌شود. (این شرکت، یک شرکت اجاره خودرو است.)

فوربس تخمین می‌زند که دارایی کل ایلان ماسک اکنون به ۲۴۳.۶میلیارد دلار رسیده است؛ البته برخی منابع ارقام بالاتر از ۲۵۰میلیارد دلار را هم گزارش می‌کنند.

 

ایلان ماسک اکنون از بنیانگذاران گوگل و فیس بوک نیز ثروتمندتر است.

با این اوصاف تسلا اکنون ارزشمندترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.
فراهم شدن امکان پرداخت بدون زحمت مالیاتی، عدم نیاز به نگهداری اسناد و دفاتر، عدم نیاز به تسلیم اظهارنامه، عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرآیندهای طولانی تشخیص و رسیدگی و برخورداری از تخفیف مالیاتی از جمله مزایای استفاده از تبصره ۱۰۰ است.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در دولت روحانی در واکنش به تصویب تعطیلی روز شنبه، در کانال تلگرامی خود نوشت: مجلس یازدهم، با سابقه تصویب قانون اقدام راهبردی و تلاش برای تصویب طرح صیانت و با پیشینه تشدید خودتحریمی و تحدید ارتباطات بین المللی ایران، با تعطیلی شنبه ها برای امکان بیشتر ارتباطات و تجارت بین المللی موافقت کرد. ملت را چه فرض می کنید؟
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از امکان پرداخت مالیات مقطوع مشاغل در ۱۵ قسط خبر داده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها