یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی‌فروش فوق العاده سایپا برگزار شد

24 خرداد 1401
قرعه کشی‌فروش فوق العاده سایپا برگزار شد

به گزارش بانک اول سایپا قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات شامل انواع کوییک و ساینا در آبان ۱۴۰۰ را با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی برگزار کرد.

مراسم قرعه کشی سایپا هم اکنون با حضور نهاد‌های نظارتی در حال برگزاری است. ثبت نام این طرح از روز دوشنبه 3 آبان آغاز و 2 روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، اسامی برندگان فردا، پنجنشبه 6 آبان توسط سایپا اعلام خواهد شد و از سایت باشگاه خبرنگاران جوان قابل دسترسی است.

محصولات سایپا

 

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی،پادرا پلاس ، ساینا اس، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱  در این طرح فروش عرضه می‌شود.

نوع خودرو  قیمت خودرو کوییک با گیربکس معمولی ۱۴۱۰۶۲۰۰۰ کوییک R با گیربکس معمولی ۱۴۹۴۱۶۰۰۰ ساینا اس ۱۴۲۵۳۷۰۰۰ تیبا ۲ ۱۰۶۵۱۹۰۰۰ سایپا ۱۵۱ ۱۲۵۰۰۰۰۰۰ پادرا پلاس  ۲۸۵.۰۰۰.۰۰۰

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها