پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش نقدی هایما S7 پلاس / اختلاف قیمت کارخانه و بازار

24 خرداد 1401
فروش نقدی هایما S7 پلاس / اختلاف قیمت کارخانه و بازار

به گزارش بانک اول در طرح فروش بدون قرعه کشی هایما S7 پلاس، این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل ۳ ماهه به فروش می‌رسد.

اجرای این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی هایما S7 پلاس، از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند (عصر ایران).

اما تفاوت قیمت در طرح فروش بدون قرعه کشی هایما S7 پلاس با بازار چقدر است؟

 ایران خودرو قیمت مصوب این خودرو را که متقاضیان باید پرداخت کنند، ۶۷۵ میلیون تومان اعلام کرده است. این خورو در بازار ۸۰۸ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

این ارقام، گویای اختلاف ۱۳۳ میلیون تومانی میان قیمت اعلام شده در طرح فروش بدون قرعه کشی هایما S7 پلاس با نرخی است که این خودرو در بازار معامله می‌شود.

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها