پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

بنزین جبرانی آخر آبان‌ماه واریز خواهد شد ؟

24 خرداد 1401
بنزین جبرانی آخر آبان‌ماه واریز خواهد شد ؟

پس از هشت روز از وقوع اختلال در سامانه‌های هوشمند سوخت اکنون عرضه سوخت در کشور به روال عادی برگشته و تمام ۴۰۶۰ جایگاه کشور امکان عرضه بنزین یارانه ای و آزاد را دارند.

آنطور که جواد اوجی - وزیر نفت وعده داده انتهای این ماه سهمیه جبرانی به خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها، آموزشگاه‌ها و همه وسایل نقلیه‌ای که از کارت سوخت استفاده می‌کنند تعلق می‌گیرد.

تاکنون اما خبری از جزییات میزان تخصیص این سهمیه اعلام نشده است و طبق اظهارات فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی به ایسنا، میزان تخصیص سهمیه در هیات دولت مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر میزان که به ما ابلاغ شود، برای مالکان خودرو واریز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مالکان خودرو نگران حذف شدن سهمیه‌های قبلی خود نباشند، تصریح کرد: سهمیه همه افراد در کارت‌های سوخت محفوظ است و روند تخصیص سهمیه نیز در ماه‌های آینده مانند سابق انجام می‌شود و مشکلی برای واریز سهمیه‌ها وجود ندارد؛ بنزین جبرانی نیز به محض اعلام واریز خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت همه جایگاه‌ها عادی شده است و هیچ مشکلی برای عرضه سوخت وجود ندارد.

یکم هر ماه 60 لیتر بنزین به کارت‌های سوخت واریز می شود که با توجه به وعده‌های داده شده درباره تخصیص سهمیه، این ماه این میزان باید بیشتر باشد و پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آتی در مورد این مساله تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

ایسنا

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها