چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی های مهم و اساسی از قیمت خودرو تا پایان سال

24 خرداد 1401
پیش بینی های مهم و اساسی از قیمت خودرو تا پایان سال

به گزارش بانک اول در همین حال در هفته اخیر برخی رسانه‌ها از افزایش قیمت پراید و عبور آن از مرز ۱۶۰ میلیون تومان خبر دادند. تا اواخرامسال ممکن است بازار خودرو چه وضعیتی داشته باشد؟

میلاد صادقی، کارشناس بازارها اخیرا گفته بود: احتمالا تا پایان امسال قیمت خودرو متناسب با نوسان قیمت دلار در حد چهار تا 5درصد ممکن است نوسان داشته باشد.ولی با ریزش دلار ممکن است خودرو هم در بازار ارزان شود که البته قیمت خودرو درب کارخانه ارزان نخواهد شد.

 

مجتبی دیبا، دیگر کارشناس بازارها نیز مانند صادقی پیش‌بینی رشد قیمت خودرو در حد نهایت پنج درصد و متناسب با رشد قیمت دلار را مطرح کرده بد.

 

نیما آگاهی، یکی دیگر از کارشناسان بازارها هم درباره آینده خودرو گفت بود: قیمت خودرو داخلی همچنان گران می‌شود اما قیمت خودرو خارجی بعید است ارزان شود و علت آن هم به افزایش احتمالی نرخ دلار برمی‌گردد.

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.
بر اساس طرح مذکور انتقال خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، متعلق به فرد غیرتجاری بالای هجده سال در صورتی‌که دوره تملک آن بیش از یک سال باشد و شخص فوق، مالک تمام یا بخشی از خودروی سواری دارای شماره انتظامی شخص دیگری نباشد، شامل پرداخت مالیات نمی‌شود.
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها