چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

کارمزد کارت به کارت ، پایا، ساتنا و سایر خدمات بانکی

24 خرداد 1401
کارمزد کارت به کارت ، پایا، ساتنا و سایر خدمات بانکی

به گزارش بانک اول قبل از شیوع فراگیر بیماری کرونا سقف کارت به کارت ۳ میلیون در روز بود. اما در حال حاضر برای در خانه ماندن افراد و جلوگیری از تردد ضرروی در مکان‌های شلوغ سقف کارت به کارت به ۶ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. البته شما با مراجعه به شعبه بانک می‌توانید تا سقف ۱۵ میلیون تومان نیز اقدام به کارت به کارت کنید.

از مبالغ کمتر از یک میلیون تومان، به مقدار ۶۰۰ تومان کارمزد دریافت می‌شود و برای مبالغ بالاتر، ۲۴۰ تومان به ازای هر یک میلیون تومان به مبلغ کارمزد اضافه می‌شود. پس با یک حساب ساده خواهیم فهمید که کارمزد و هزینه کارت به کارت از یک تا دو میلیون تومان ۸۴۰ تومان و دو تا سه میلیون تومان به مقدار ۱۰۸۰ تومان است.

 

کارمزد پایا و ساتنا در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

پایا و ساتنا دو سامانه انتقال پول بین بانکی می‌باشند که دیگر رایگان نیستند! کارمزد انتقال وجه پایا حدقل ۲۰۰ تومان است و یک صدم درصد مبلغ تراکنش در نظر گرفته می‌شود البته سقف آن نیز ۲۵۰۰ تومان می‌باشد.

همچنین کارمزد ساتنا دو برابر پایا است. طوری که برای تراکنش ساتنا کارمزد دو صدم درصدی در نظر گرفته شده است. این کارمزد کف ندارد، اما سقف آن ۲۵۰۰۰ تومان است. یعنی برای مبالغ بالاتر از ۱۲۵ میلیون تومان کارمزد بیشتر دریافت نمی‌شود و همان ۲۵۰۰۰ تومان است.

 

جدول هزینه و کارمزد خدمات بانکی ایران در سال ۱۴۰۰

در ادامه جدولی متشکل از کارمزد برخی از خدمات بانکی پر استفاده را قرار داده‌ایم. در این جدول می‌توانید نرخ کارمزد کارت به کارت ، پایا ، ساتنا، صدور کارت جدید بانکی، کارمزد پرداخت قبض و کارمزد تغییر رمز بانکی را مشاهده کنید. به عنوان مثال شما برای عوض کردن رمز کارت خود باید ۱۰۰۰ تومان کارمزد بپردازید، که شما را تشویق می‌کند تا برای امنیت بیشتر همیشه رمز کارت خود را زود به زود تعویض کنید.

 

خدمات بانکی توضیحات کارمزد
کارت به کارت مبالغ کم تا یک میلیون تومان 600 تومان
کارت به کارت یک تا دو میلیون تومان 840 تومان
کارت به کارت دو تا سه میلیون تومان 1080 تومان
کارت به کارت سه تا چهار میلیون تومان 1320 تومان
کارت به کارت چهار تا پنج میلیون تومان 1560 تومان
کارت به کارت پنج تا شش میلیون تومان 1800 تومان
پایا یک صدم درصد مبلغ انتقال کارمزد دریافت می‌شود. کف کارمزد 200 تومان - سقف کارمزد 2500 تومان
ساتنا دو صدم درصد مبلغ انتقال کارمزد دریافت می‌شود. سقف کارمزد 25,000 تومان
تغییر رمز کارت   1000 تومان
صدور کارت بانکی جدید   6000 تومان
پرداخت قبض آب،برق، تلفن، گاز و... به صورت غیر حضوری و توسط اینترنت بانک، موبایل بانک و... 120 تومان

 

 

اخبار مرتبط
پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.
وی با بیان اینکه به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم افزود: معلمان فوق العاده ویژه دریافت می‌کنند اما درصد آنچه مورد انتظار ما است، نبوده و طبق قانون برای ۲۰ درصد کارمندان پیش‌بینی شده است. اگر وزارتخانه‌ای مانند نفت فوق‌العاده ویژه را اجرا می‌کند، درآمد اختصاصی دارد؛ البته از وقتی که وزارت آموزش و پرورش مصوبه رتبه‌بندی را دریافت کرد، اکنون دستگاه‌های دیگر مانند نیروهای مسلح هم خواستار رتبه‌بندی هستند.
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها