شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت خودروهای سایپا استپ کرد + جدول

24 خرداد 1401
قیمت خودروهای سایپا استپ کرد + جدول

به گزارش بانک اول استپ قیمت خودرو در بازار امروز همزمان شد با نزولی شدن قیمت دلار در بازار؛ روندی که بیانگر آن است که هرچند عوامل همانند عرضه می تواند بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد، اما دلار همچنان عامل اصلی اثرگذار در بازار محسوب می شود.

به گفته فعالان بازار خودرو نزولی شدن قیمت دلار از یک سو و خبر فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده از سوی دیگر موجب شد تا بازار سایپایی ها امروز استپ کند. فعالان بازار خودرو در ادامه بر این نکته نیز تاکید می کنند که خبر فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده هر چند توانست بازار را کمی آرام کند، اما تاثیری در روند عرضه نداشت، بطوریکه در حال حاضر بازار همچنان با کمبود عرضه در کنار تقاضا روبرو است.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «تیبا 2 معمولی» که روز گذشته با افزایش 3 میلیونی تومانی در بازار عرضه شده بود، امروز همانند سایر خودروهای سایپا بدون تغییر و با قیمت 178 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تیبا صندوقدار» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت 165 میلیون عرضه شد.  

«ساینا» هم امروز قیمت خود را در بازار حفظ کرد و 181 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم که هفته گذشته افزایش پی در پی داشته امروز بدون تغییر و با قیمت 342 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییک معمولی» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت 180 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «کوییکR» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 186 میلیون در بازار عرضه شد.

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها