پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات سهمیه جبرانی بنزین مشخص شد /سهمیه جبرانی برای انواع خودروها چقدر است ؟

24 خرداد 1401
جزئیات سهمیه جبرانی بنزین مشخص شد /سهمیه جبرانی برای انواع خودروها چقدر است ؟

به گزارش بانک اول پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیئت دولت اعلام کرد: به‌منظور جبران هزینه وارده به دارندگان کارت سوخت بنزین در دوره دسترسی نداشتن به بنزین سهمیه‌ای به‌دلیل بروز اشکال در سامانه هوشمند سوخت، هیئت وزیران، وزارت نفت را موظف کرد از طریق شرکت تابع ذی‌ربط، سهمیه جبرانی بنزین با قیمت هر لیتر 15 هزار ریال را به سهمیه ماهانه خودروها در آذرماه 1400 تنها برای یک بار اضافه کند.

بر این اساس، سهمیه جبرانی برای انواع خودروها با کاربری‌های مختلف به شرح زیر است:

10 لیتر بنزین برای خودروهای سواری شخصی و مدل بالا، سواری و مدل بالا جانبازان و معلولان، مسافربر شخصی، آموزشگاه‌های رانندگی، آژانس و دستگاه‌های عمومی، وانت کم‌مصرف، وانت پرمصرف (دوگانه‌سوز و گاز مایع) و کامیون (دوگانه‌سوز و گاز مایع).

5 لیتر برای موتورسیکلت.

20 لیتر بنزین برای خودروهای سواری عمومی (دوگانه‌سوز و گاز مایع)، تاکسی و تاکسی‌ون (دوگانه‌سوز و گاز مایع)، خطی بین‌شهری (دوگانه‌سوز و گاز مایع)، وانت پرمصرف و کامیون (بنزین‌سوز).

30 لیتر بنزین برای خوردوهای سواری عمومی (بنزین‌سوز)، تاکسی (بنزین‌سوز)، خطی بین‌شهری (بنزین‌سوز)، آمبولانس (بنزین‌سوز، دوگانه‌سوز و گاز مایع).

40 لیتر بنزین برای اتوبوس، تاکسی‌ون (بنزین‌سوز) و مینی‌بوس (بنزین‌سوز).

تسنیم

اخبار مرتبط
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان ۱۰ درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اعتماد به نفس نقش بزرگی در زندگی دارد. از این رو، پرورش آن به نفع شماست. اما مانند هر چیزی، اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. انفعال را کنار بگذارید، قاطع باشید. مطمئناً، فوراً به دست نمی‌آید، به زودی، عادات اعتماد به نفس بخشی از شما خواهد شد. و هنگامی که به آن نقطه رسیدید (و خواهید رسید)، غیرقابل توقف خواهید بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها