ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات تسهیلات طرح صدف بانک ملی + مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
جزئیات تسهیلات طرح صدف بانک ملی + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و باید برای دریافت آن شرایط لازم را داشت. افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات باید در بانک ملی سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. نسبت میزان وام به سپرده در این طرح بین 70 تا 300 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات هم شصت ماه است.

افراد به منظور دریافت این نوع وام باید ضامن رسمی هم داشته باشند و 50 هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده پرداخت کنند. وام گیرندگان اگر تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات صدف را دریافت کنند، ارائه یک ضامن رسمی یا کاسب دارای جواز کسب کافی است. متقاضیان برای دریافت وام بین 50 تا 100 میلیون باید دو ضامن با شرایط ذکرشده داشته باشند. برای وام 100 تا 200 میلیون تومانی هم ارائه سه ضامن رسمی کافی است.

یک مثال از طرح تسهیلاتی صدف

به عنوان مثال اگر فردی 10 میلیون تومان سپرده قرض الحسنه در بانک ملی داشته باشد و بخواهد از طرح تسهیلاتی صدف استفاده کند، معادل 70 درصد این مبلغ سپرده، 7 میلیون تومان، به وی وام داده می‌شود. به این مبلغ تسهیلات 2 درصد سود تعلق می‌گیرد که با توجه به زمان بازپرداخت،  وام گیرنده باید ماهیانه 589 هزار و 672 تومان قسط بدهد.

کارکنان و مدیران شرکت‌ها براساس میانگین مانده حساب تا سقف 250 میلیون تومان، مشروط به اینکه حقوق آن‌ها توسط بانک ملی پرداخت شود، با تضمین بازپرداخت توسط شرکت و یک ضامن می‌توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند. ضمنا وام گیرنده نباید دارای بدهکاری یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشد./بانک ملی

اخبار مرتبط
مقدار سود وام خرید خودرو کارکرده را بانک‌ها تعیین می‌کنند؛ با این‌حال معمولاً سود وام خرید خودرو کارکرده بالاتر از وام‌های خودرو نو است. نکته مهم: شرایط اعلامی پرداخت وام خودرو در زیر توسط بانک ها ممکن است تغییر کرده باشد.برای اطلاعات تکمیلی به بانک مربوطه مراجعه فرمائید.
این طرح در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است. این محصول قابلیت بهره برداری برای کلیه مشتریان حقیقی به صورت انفرادی یا پرسنل معرفی شده سازمان ها و شرکت ها به عنوان خریدار را دارا می باشد. با توجه به مزیت های رقابتی محصول بهین کارت ۲ نسبت به محصولات مشابه رقبا، این محصول می تواند به عنوان ابزار کارا مورد بهره برداری قرار گیرد.
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محسن جباری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

طرح بیخودی هستش باتوجه به نبود ضامن رسمی وسود تسهیلاتی که بایستی پرداخت کنی

سعید رعیت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

در مورد طرح صدف، باید سپرده داشته باشی، و کلا نیازی هم به گفتن نبود چون هر بانکی که اگر هرشخص حساب داشته باشد می تواند وام بگیرد ، در مورد جایی بگید که نیاز به سپرده نباشد....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها