ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوری دیگنیتی بهمن خودرو + جزئیات

24 خرداد 1401
 فروش فوری دیگنیتی بهمن خودرو + جزئیات

به گزارش بانک اول جدیدترین شرایط فروش با قیمت قطعی دو خودروی گروه بهمن، دیگنیتی و فیدلیتی ویژه فروش در آذر ۱۴۰۰ از سوی این شرکت منتشر شد.

 گروه بهمن در این طرح فروش شاسی بلند‌های دیگنیتی و فیدلیتی را به صورت فروش نقدی و فوری از ۱۵ آذر ۱۴۰۰ به بازار عرضه می‌کند.

بهمن موتور قصد دارد طی هفته آینده دیگنیتی و فیدلیتی را به شکل فروش فوری به بازار عرضه کند. مدتی قبل مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کردند این خودروساز بخش خصوصی طرح فروش فوری محصولات خود را ادامه خواهد داد و خودرو‌های تولیدی خود را فقط بر اساس تامین قطعات انجام شده به مشتریان عرضه خواهد کرد. همچنین طبق اعلام مدیران گروه بهمن، فرایند عرضه محصولات به شکل ماهانه ادامه پیدا خواهد کرد و در همین راستا در آذر ۱۴۰۰ نیز دیگنیتی و فیدلیتی به شکل فروش فوری به بازار عرضه می‌شوند.

این طرح فروش جدید از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در وبسایت گروه بهمن به نشانیhttps://bahman.ir  شروع می‌شود و تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد شد. همچنین فقط افرادی بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر اجازه ثبت نام در این طرح فروش را خواهند داشت.

جزئیات فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور از دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰

 

اخبار مرتبط
ایران خودرو در بخشنامه ای اعلام کرد: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، طرح فروش نقدی خودرو وانت آریسان 2 دوگانه سوز مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری 1403 با تحویل 90 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید.
متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ با مراجعه به وبسایت فروش شرکت نبست به تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.
همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی‌زنگاری هم جزو رنگ‌بندی کی‌ام‌سی X5 در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت 1403 کرمان موتور هستند.
مدیرکل مسکن و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سقف قیمت خودروهای وارداتی گفت: واردات خودرو برای افراد عادی تا ۲۰ هزار یورو است اما جانبازان ۷۰ درصد ویژه، تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد غیرویژه تا ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها