ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

افزایش ۳ تومانی قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱

24 خرداد 1401
افزایش ۳ تومانی قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱

به گزارش بانک اول در لایحه بودجه ۱۴۰۱، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۳۰ ریال از استفاده‌کنندگان این خدمات دریافت و به حســـاب درآمد عمومی ردیف «۱۶۰۱۵۴» نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌کنند.

بر این اساس، درآمد حاصله متناسب با وصول تا سقف یک‌هزار میلیارد ریال برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی و همچنین پنج هزار میلیارد ریال باقی‌مانده برای حمایت از کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده خواهد شد.

اکنون قیمت هر پیامک فارسی در خطوط ثابت همراه اول، ۸.۹ تومان و در ایرانسل ۹.۹ تومان است. بر این اساس مبالغ از سال آینده سه تومان افزوده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ‌آیت‌الله سید ابراهیم رییسی  امروز با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۱ را تقدیم مجلس کرد.

بر اساس ماده واحده لایحه بودجه پیشنهادی دولت، بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و شش میلیون و سیصد و ده هزار و هفتصد و چهار میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون (۳۶.۳۱۰.۷۰۴.۶۲۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال است.

ایرنا

 

 

اخبار مرتبط
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.
شورای نگهبان برای انتخاب خانه های خالی کشور شروطی را اعمال نموده است از این شروط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
جلسه سران قوا برگزار و هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تعیین شد.
با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. جزئیات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها