دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

ارایه خدمات مالیاتی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک

24 خرداد 1401
ارایه خدمات مالیاتی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک

به گزارش بانک اول سازمان امور مالیاتی، «هادی خانی»  اظهار داشت: از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک، مجموعه‌ای از خدمات مالیاتی به مردم و مودیان به طور متمرکز و به طور الکترونیک ارایه می‌شود.

وی افزود: پرونده الکترونیک مودی، فرایند کامل پرداخت مالیات بر نقل و انتقال املاک، فرایند کامل پرداخت مالیات بر اجاره املاک و مستغلات و همچنین ارایه گزارش وضعیت بدهکاری مالیاتی و ممنوع الخروجی خدماتی است که از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک ارائه می‌شود.  

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی در خصوص پرونده الکترونیک مودی گفت: در قالب این سامانه، مودیان می‌توانند در هر زمان و مکان، اظهارنامه‌های تمامی منابع مالیاتی، همه اطلاعات مرتبط با پرداخت‌های انجام شده، اطلاعات ثبت نام‌های انجام شده، خلاصه تمامی پرونده‌های مالیاتی مودی، تمامی قبوض مالیاتی صادره، اوراق تشخیص، قطعی و آرای هیات‌های مرتبط با پرونده، دعوت به هیات و ارایه انواع اظهارنامه‌های فصلی و سالانه در قالب پنجره واحد خدمات مودیان را مشاهده کنند.  

وی تصریح کرد: با الکترونیکی شدن خدمات مالیاتی، ارتباط مودیان با ادارات مالیاتی به کمترین میزان کاهش یافته و شهروندان در یک بستر سریع، قابل اطمینان و بدون پیچیدگی های مرسوم، از آخرین وضعیت پرونده مالیاتی خود و سایر خدمات الکترونیک مالیاتی بهره‌مند خواهند شد که این امر منجر به افزایش رضایت‌مندی مودیان، ارتقای سلامت نظام اداری وکاهش مصرف کاغذخواهد شد.  

  تنها مرجع ارائه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور، پرتال سازمان به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR یا درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان به آدرس MY.TAX.GOV.IR بوده و همچنین سرشماره پیام کوتاه سازمان امور مالیاتی کشور، شماره ۵۰۰۰۵۱۵۲۶ است. /ایرنا

اخبار مرتبط
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.
سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است. علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها