جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی چقدر است؟

24 خرداد 1401
اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی چقدر است؟

به گزارش بانک اول بانک کشاورزی در صورت داشتن منابع مالی کافی از مشتریان فعال در بخش گندم حمایت می‌کند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 100 میلیون تومان بوده و سقف سود سپرده هم 10 درصد اعلام شده است.

متقاضیان واجد شرایط لازم است برای بهره گیری از این سپرده در یکی از شعب بانک کشاورزی سپرده کوتاه مدت حامی گندم افتتاح کنند. این حساب متصل به کارت‌های مشتریان است و در صورتی که مشتری کارت نداشته باشد باید از طریق شعبه نسبت به دریافت آن اقدام کند.

متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند که تعداد آن با توجه به مبلغ وام تعیین می‌شود. علاوه بر ارائه ضامن رسمی، 20 درصد مبلغ وام هم تا زمان تسویه اقساط، نزد بانک مسدود می‌شود.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه است. طی این 24 ماه یک درصد سود به مبلغ سپرده تعلق می‌گیرد. متقاضی این طرح باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم بپردازد. لازم به توضیح است که متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

جزییات تسهیلات طرح حامی گندم بانک کشاورزی

اگر بانک به متقاضیان حداکثر مبلغ تسهیلات را با سود 10 درصد ارائه دهد و مدت زمان بازپرداخت را هم برای آن‌ها 24 تعیین کند، میزان قسط ماهیانه 4 میلیون و 614 هزار و 493 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات طرح حامی هم 10 میلیون و 747 هزار و 824 تومان و کل مبلغ وام و سود محاسبه شده 110 میلیون و 822 هزار و 823 تومان است.

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها