یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بیماران صعب‌العلاج افزایش یافت

24 خرداد 1401
مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بیماران صعب‌العلاج افزایش یافت

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: هیات مدیره بانک در پانصد و هفتادویکمین جلسه خود مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیماران خاص و صعب العلاج را از ۳۶ ماه به ۶۰ ماه افزایش داد.

وی افزود: ارتقاء شاخص سلامت انسانی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه کشورها محسوب می‌شود و حمایت از هموطنان بیمار از اولویت‌های برنامه دولت و بانک توسعه تعاون است.

مهدیان ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی متولی معرفی بیماران به شبکه بانکی بوده‌اند و بانک توسعه تعاون نیز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در 2 استان تهران و اصفهان را بر عهده داشته است و طی یکسال اخیر مجموعا ۴۳۰ میلیارد ریال در شعب بانک در دو استان تهران و اصفهان، به بیش از دو هزار بیمار پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون این تسهیلات را در قالب قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد4 درصد اعلام کرد و گفت: تسهیلات مطابق معرفی‌نامه‌ها تا سقف پانصد میلیون ریال به هر نفر پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان 2سازمان تخصصی در پوشش دهی هزینه‌های بیماران و پیشبرد امور درمانی بیماران در سراسر کشور خدمات ارزنده‌ای به ویژه در دوران شیوع کرونا به هموطنانمان ارائه داده‌اند.

مهدیان گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان دستگاه همکار در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آماده توسعه همکاری‌ها با این دو نهاد بیمه‌ای و درمانی در موضوعات بانکی و مالی و در راستای تحقق اهداف اجتماعی وزارتخانه است./ایبنا

اخبار مرتبط
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها