چهارشنبه, 2 خرداد 1403 2024,May

آغاز توزیع یارانه خودرویی توسط سایپا از امورز + جزییات

24 خرداد 1401
آغاز توزیع یارانه خودرویی توسط سایپا از امورز + جزییات

به گزارش بانک اول به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند در ادامه برنامه عرضه های مستمر خودرو در روزهای سه شنبه تا اخر سال ، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه بهمن ماه (به صورت قرعه کشی) به شرح جدول ذیل اعلام می شود:

فروش-فوری-سایپا

 

متقاضیان محترم از ساعت ۸صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ ( (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط
: باتوجه به تعطیلی بانک ها در کشور متقاضیان خرید خودرو های برقی صرفاً با مسدود کردن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی، می توانند نسبت به ثبت نام برای خرید از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند چرا که این مهلت تمدید نمی شود. گفتنی است، سامانه جدید عرضه خودرو های برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شده است.
قیمت کارخانه ای محصولات سایپا ویژه خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
ایرانخودرو و سایپا یکبار دیگر جلوتر از بقیه شرکت‌های وارد‌کننده در صف اول قرار دارند و کنار آن‌ها بهمن‌خودرو، کرمان موتور، معین‌خودرو و شرکت گمنام دیگری تحت‌عنوان اروین‌خودرو هر کدام با یک نماینده وارد رقابت شدند. کاتالوگ خودرو‌های برقی وارداتی مشخص می‌کند مدل‌های عرضه‌شده توسط خودروسازان داخلی به ناوگان تاکسیرانی اضافه می‌شوند و آنطور که پیداست با مدل‌هایی در بازه قیمت ۱۵ تا ۴۵ هزار دلار ملاقات خواهیم کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو برای تعداد محدودی از متقاضیان با اولویت زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه امکان انتخاب و واریز وجه را فراهم کرده است. متقاضیان خرید خودرو تارا دستی و اتوماتیک به مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند به مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir فرایند واریز وجه را انجام دهند. ایران خودرو از طریق پیامک زمان فعال‌سازی این بخشنامه را به متقاضیان اعلام می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها