دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

تایج قرعه‌کشی پیش‌فروش سایپا ویژه دهه فجر اعلام شد + اسامی برندگان

24 خرداد 1401
تایج قرعه‌کشی پیش‌فروش سایپا  ویژه دهه فجر اعلام شد + اسامی برندگان

به گزارش بانک اول در طرح پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول که شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE ۱۵۱ موتور M ۱۳ است، عرضه شد.
گروه خودروسازی سایپا بر اساس تعهدی که در مورد پیش فروش متناوب و هفتگی محصولات خود داده است، از روز پنج شنبه (۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) ساعت ۸ صبح و به مدت دو روز پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات خود را آغاز کرد و روز گذشته قرعه کشی انجام شد و نتایج آن امروز اعلام شد.

 منتخبین اصلی پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا
 منتخبین اصلی پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا

اخبار مرتبط
مدیرکل مسکن و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سقف قیمت خودروهای وارداتی گفت: واردات خودرو برای افراد عادی تا ۲۰ هزار یورو است اما جانبازان ۷۰ درصد ویژه، تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد غیرویژه تا ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.
لیست قیمت جدید انواع کامیون و کامیون کشنده توسط نمایشگاه داران کامیون شهر تهران امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 منتشر شد.
قیمت لکسوس NX ۲۰۰ توربو fsport کارکرده مدل ۲۰۱۶ در بازار ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
شرایط فروش فوری محصولات زامیاد وپیش فروش برخی از محصولات سواری شرکت های سایپا , پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی , طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودرو های فرسوده اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها