دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

نحوه با خبر شدن از ابتلا به امیکرون از طریق گوش

24 خرداد 1401
نحوه با خبر شدن از ابتلا به امیکرون از طریق گوش

به گزارش بانک اول براساس گزارش‌های خبری، قبل از اینکه علائم ابتلا به ویروس کرونا در بدن ظاهر شود، می‌توان علائم آن را در صدای خشن یا بم مشاهده کرد.

مبتلایان و اطرافیان آن‌ها می‌توانند این سیگنال را بشنوند و به همین دلیل هشدار اولیه ابتلا به "امیکرون" است.

اختلال صدا با گلودرد، برجسته‌ترین علامت این گونه جدید ویروس کرونا تاکنون است.

این بدان معنی است که فرد باید در آن زمان به فکر انجام آزمایش باشد، زیرا گلودرد یکی از شایع‌ترین علائم "کووید-۱۹" است که در حال حاضر گزارش شده است و انجام آزمایش برای ویروس را ضروری می‌کند.

پروفسور تیم اسپکتور، که بر اپلیکیشنی برای ردیابی علائم کرونا نظارت می‌کند، گفت که رکورد بریتانیا در این برنامه نشان می‌دهد که گلو برجسته‌ترین علامت است که نشان می‌دهد آن‌ها Omicron دارند.

وی افزود: گلودرد واقعا یکی از علائم اصلی اومیکرون است. بسیاری از بیماران درد شدید گلو را بیشتر از آنچه در سایر سرماخوردگی‌ها برایشان اتفاق افتاده گزارش می‌کنند.

روز به روز، امیکرون علائم بیشتری را آشکار می‌کند، فراتر از آبریزش بینی و گلو درد، که برخی از آن‌ها روی پوست ظاهر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
. غذاهای لبنی مانند شیر، ماست و پنیر نه تنها منبع غنی کلسیم تقویت کننده استخوان هستند، بلکه پروتئین مورد نیاز بدن را نیز فراهم می‌کنند. اما آیا همه منابع کلسیم در فراورده‌های لبنی خلاصه می‌شود؟
، ۸ نوع سبزی مفید برای حال دیابتی‌های نوع دو شامل موارد زیر است:
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها