چهارشنبه, 2 خرداد 1403 2024,May

توزیع "ایساکوکارت عیدانه" ویژه تاکسیرانان پایتخت آغاز شد

24 خرداد 1401
توزیع "ایساکوکارت عیدانه" ویژه تاکسیرانان پایتخت آغاز شد

به گزارش بانک اول مهدی اسماعیل بگی در این باره گفت: این کارت که در حال حاضر توزیع آن به صورت محدود آغاز شده و در صورت استقبال با سرعت در اختیار متقاضیان بیشتری قرار می گیرد، امکان خرید بسته پیشنهادی کیت کامل کلاچ و لنت ترمز جلوی خودروهای پژو ۴۰۵ ، سمند و سمند EF۷ ( از پر مصرف ترین قطعات این خودرو ها) به قیمت کارخانه را برای متقاضیان فراهم می کند.

او  افزود: تاکسیرانان متقاضی با پرداخت مبلغ ۱۰میلیون ریال می توانند کارت ویژه خرید این بسته را که ارزش آن حداقل ۱۳میلیون و ۴۰۰هزار ریال است با تخفیفی قابل قبول دریافت کنند. ضمن اینکه کارت مذکور قابلیت شارژ مجدد و استفاده صاحب آن از تخفیفات مناسبتی شرکت ایساکو را نیز داراست.

اسماعیل بگی اظهار کرد: بر این اساس افراد علاقمند به بهره مندی از این امکان فراهم آمده می توانند با در دست داشتن کپی کارنامه فعالیتی خود به اداره رفاه تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی نبش کوچه بهزاد طبقه دوم مراجعه و پس از دریافت کارت ، برابر فهرست موجود، نسبت به تهیه بسته مذکور از  فروشگاه های منتخب ارایه دهنده این خدمات در تهران، کرج، اسلامشهر و ... اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، از این پس خدمات حمایتی دیگری نیز ، ذیل توافق نامه سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت ایساکو به تاکسیرانان پایتخت تعلق می گیرد که به زودی و به محض تخصیص، به اطلاع این قشر خدوم و زحمتکش می رسد.

ایسنا

اخبار مرتبط
در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان تأمین‌اجتماعی که روز جمعه سی‌ویکم فروردین ماه امسال برگزار شد؛ تعداد ۵۳ هزار و ۸۹۸ داوطلب در سراسر کشور برای استخدام پیمانی در ۴ هزار و ۷۰۷ شغل / محل با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا سه ماه آینده انجام خواهد شد.
بنابراین براساس این بند قانونی، کارگران مشمول قانون کار در تمام تعطیلات رسمی کشور، تعطیل هستند و از آنجاییکه چهارشنبه دوم خرداد، تعطیل رسمی اعلام شده، تمام کارگران مشمول تعطیلی این روز می‌شوند.
در حال حاضر امکان فنی تمدید و توسعه مجوزها در درگاه ملی مجوزها وجود دارد اما به دلیل عدم هماهنگی از سوی برخی مراجع صدور در تکمیل زیرساختهای فنی امکان تمدید مجوز برای صاحبان آنها وجود ندارد به همین دلیل مقرر شد اعتبار مجوزهای الکترونیکی تمدید شود.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها