دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوق العاده پنج محصول سایپا از 5 اسفند1400+ جزییات

24 خرداد 1401
فروش فوق العاده پنج محصول سایپا از 5 اسفند1400+ جزییات

به گزارش بانک اول فروش فوری محصولات شرکت سایپا ویژه اسفندماه ۱۴۰۰ از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

متقاضیان محترم از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ به مدت ۲ روز میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند و پیش ثبت نام خود را ثبت نمایند. برندگان این طرح روز یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ مشخص خواهند شد.

کلیه شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه فعال خواهد بود.

 


 
اخبار مرتبط
در این مصوبه آمده است: اعضای شورا به اتفاق آرا مصوب کردند که «خودرو‌های برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودرو‌های سواری مصوبه ۵۴۳ و اصلاحات بعدی آن خارج گردد.»
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها