پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار صندوق رفاه به دانشجویان بد حساب

24 خرداد 1401
هشدار صندوق رفاه به دانشجویان بد حساب

به گزارش بانک اول مسعود گنجی گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای رفاه حال همه دانشجویان کشور طرحی را در دستور کار خود قرار داد و این طرح تا ده اسفند تمدید شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان هدف از تمدید این طرح را اینگونه اعلام کرده بود تا دانشجویانی که هزینه های خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده بودند بتوانند هر چه سریعتر این بدهی‌ها را پرداخت کنند. البته این طرح دانشجویان تمامی دانشگاه‌های کشور را شامل می‌شود.

او ادامه داد: تعدادی از دانشجویان هستند که بخشی از قسط‌های خود را پرداخت کردند و در پرداخت سایر قسط‌ها مشکل داشتند این دانشجویان اگر تا پایان مهلتی که برای آن‌ها تعیین شده بدهی خود را پرداخت کنند از50 درصد خسارت که به صندوق زده اند معاف می‌شوند و بعد از آن نیز می‌توانند به صورت عادی قسط‌های خود را پرداخت کنند. البته این شرایط برای تمام دانشجویان یکسان است.

زمانی که دانشجویان فارق التحصیل می‌شوند فرصتی نه ماهه به آن‌ها داده می‌شود و می‌توانند بدهی‌های خود را به صندوق بپردازند و اگر در این زمان اینم کار را انجام دهند از پرداخت کارمزد به صندوق معاف هستند.

او گفت: اگر دانشجویان بدهی‌های خود را ندهند و از این فرصت استفاده نکنند به اجبار و بنا بر قانون ازیازده اسفند به سراغ ضامن‌های آن‌ها می‌رویم و بدهی‌ها را از آن‌ها طلب خواهیم کرد.

اخبار مرتبط
درسال ۲۰۲۱ گجت ایرتگ به دنیا معرفی شده و سریعا در میان کاربران محبوب شد. تا جایی که افراد آن را به کلید، چمدان یا حتی ماشین خود متصل کرده و با بهره‌گیری از شبکه جهانی دستگاه‌های اپل و سیگنال‌های بلوتوثی برای یافتن مکان شیء موردنظر خود استفاده می کردند و البته برخی نیز از این ایرتگ‌ها برای تعقیب غیرمجاز افراد بهره بردند. پس از آن شرکت‌هایی مثل موتورولا نیز ردیاب‌های بلوتوثی خود را ساخته‌اند.
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها