چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

ایران خودرو ۱۰ هزار دستگاه خودروی مازاد خود را با گارانتی واگذار می‌کند

24 خرداد 1401
ایران خودرو ۱۰ هزار دستگاه خودروی مازاد خود را با گارانتی واگذار می‌کند

به گزارش بانک اول بر همین اساس، شناسایی خودروهای کارکرده در ایران خودرو و تمامی شرکت‌های تابعه در دستور کار قرار گرفته و شرکت لیزینگ ایران خودرو به عنوان مجری فرآیند واگذاری خودروها تعیین شده است.

طبق تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، تمامی خودروهای مازاد، پس از تعمیرات مورد نیاز، اعطای گارانتی توسط شبکه خدمات پس از فروش و ارایه تسهیلات اوایل سال آینده واگذار خواهند شد./تسنیم

اخبار مرتبط
گفتنی است مصوبه ۵۴۳ دستورالعمل شورای رقابت برای خودروهای انحصاری است که در بهمن ماه ۱۴۰۱ صادر شد و هم اکنون بر اساس این دستورالعمل سازمان حمایت قیمت تمام شده خودرو را محاسبه و وزارت صمت به عنوان تنظیم گر فنی آن را به خودروسازان ابلاغ می‌کند.
بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.
بر این اساس در حالیکه قرار بود این سه خودروی تجاری به صورت فروش فوری باشند و اطلس و سهند پیش‌فروش شوند، این طرح فروش، تفکیک شده و صرفا این دوخودروی سواری فردا، عرضه خواهند شد.
طبق اعلام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی برای کسانی است که در اسفندماه ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند. متقاضیان از ۲۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ امشب فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو از بین ۱۴ خودروی وارداتی اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها