یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

سوپرایز وزیر برای متقاضیان مسکن/زمان تحویل مسکن حمایتی

24 خرداد 1401
سوپرایز وزیر برای متقاضیان مسکن/زمان تحویل مسکن حمایتی

به گزارش بانک اول  رستم قاسمی در حاشیه آغاز پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید امروز در استان مرکزی با حضور استاندار و نمایندگان حاضر شدیم، به هرحال طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و در استان مرکزی و شهر اراک با اقدامات صورت گرفته شاهد روند خوبی هستیم که ۲۸ هزار واحد در سطح استان آغاز شده یا آماده شروع می‌شود.

وی افزود: این به معنی این است که از ۶۰ هزار واحد که باید در طول ۴ سال ساخته شود امروز عملیات اجرایی۵۰ درصد آن آغاز می‌شود که امیدواریم ۵۰ درصد باقی هم به زودی شروع شود تا مردم اطمینان برای اجرا داشته باشند.

 

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در نهضت ملی بالای ۵ میلیون نفر ثبت نام کرده که روند ادامه داشته است و درحال حاضر ۸۰۰ تا ۸۶۰ هزار واحد در دست اجرا داریم.

 

قاسمی عنوان کرد: سقف آماری ارائه شده، اما هرچه مردم ثبت نام کنند خوشبختانه در منابع بودجه پیش‌بینی شده در مجلس محدودیتی نیست و هر استانی بتواند جذب اعتبار و ثبت نام داشته باشد بودجه و کار را پیش می‌برند و امیدوارم مردم این استان که فاقد مسکن هستند تا پایان این طرح صاحب و مالک خانه و مسکن شوند./برنا

اخبار مرتبط
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی در شهر‌های مختلف حدود یک میلیارد تومان است گفت: برای این اراضی تا به امروز ۷۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی تامین کرده ایم که این قطعات در برخی از شهر‌ها به دو یا سه خانواده تعلق می‌گیرد تا از طریق آن بتوانند به صورت مشارکتی اقدام به ساخت و ساز کنند.
کارشناسان و فعالان بازار مسکن معتقدند اگر شوک‌های بیرونی به این بازار وارد نشود، نیمه اول سال جاری می‌تواند فاز نخست آرامش بازار ملک باشد.
اصول قوانین املاکی برای بستن قرار داد، معمولا ثابت است. مگر اینکه نیاز به تغییرات مهمی باشد. کسانی که می خواهند کار املاکی انجام بدهند در ابتدا لازم است که این قوانین را بدانند. همچنین کسانی که به دنبال خرید و فروش خانه خود هستند، اگر از این قوانین اطلاعی نداشته باشند به مشکل می خورند.
بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال 1403 حاکی از آن است که از مجموع 1508 واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا 5 سال ساخت با سه

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها