جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

جزییات وام 500 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین + مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
جزییات وام 500 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول بانک اقتصاد نوین در قالب طرح‌های صبا 1 و 2 به مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی تا دو برابر معدل موجودی حساب سپرده آن‌ها، وام پرداخت می‌کند. حداکثر مبلغ وام 500 میلیون تومان و سود آن 4 درصد است. قاعدتا چون این تسهیلات به پشتوانه حساب مشتریان پرداخت می‌شود، فرد باید از قبل سپرده کوتاه مدت عادی را افتتاح کند.

بازپرداخت اقساط وام 500 میلیون تومانی طرح صبا

بیشترین مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 36 ماه اعلام شده است. مردم برای دریافت این قبیل تسهیلات باید ضامن رسمی معتبر هم به بانک ارائه دهند. این ضامن معتبر برای افرادی است که به پشتوانه سپرده خود تسهیلات را دریافت نمی‌کنند. در اصل افرادی که نمی‌خواهند سپرده آن‌ها تا پایان تسویه اقساط وام بلوکه شود. این گروه از افراد برای دریافت وام 500 میلیون تومانی باید ضامن‌های معتبر را به بانک ارائه دهند. ارائه نوع ضامن و مدت زمان بازپرداخت به انتخاب خود متقاضیان خواهد بود.

بر اساس قوانین بانکی فرد نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد. در ضمن فردی که مبلغ 500 میلیون تومان وام را با سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور دریافت کند، باید ماهیانه 14 میلیون و 761 هزار و 993 تومان قسط بپردازد. کل سود این مبلغ وام 31 میلیون و 431 هزار و 730 تومان و مجموع رقم وام و سود هم 530 میلیون و 953 هزار و 333 تومان است.

اخبار مرتبط
در حال حاضر دولت پنج وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی را برای مستاجران بسته به مکانی که زندگی می‌کنند، در نظر گرفته است. مستاجری که بتواند از بانک وام بگیرد، با در نظر گرفتن مبلغ وام و نرخ سود، هر ماه چقدر باید برای پرداخت قسط کنار بگذارد؟
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها