شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه مهم ایران خودرو درباره فروش فوق العاده ویژه مادران

24 خرداد 1401
اطلاعیه مهم ایران خودرو درباره فروش فوق العاده ویژه مادران

به گزارش بانک اول  گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اولین طرح فروش محصولات خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر به اجرا درآورد.

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

در این طرح که از سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز اجرا شد، پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت مصوب و با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی روز گذشته شنبه ۱۴ اسفندماه تعیین شدند. که امروز ایران خودرو در اطلاعیه ای خطاب به شرکت کنندگان در این طرح اعلام کرد:

«قابل توجه همراهان گرامی که درطرح حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت شرکت کرده اند به دلیل زمان بربودن استعلام ازسازمان ثبت احوال برندگان این طرح نهایت تا ۳ روز آینده درسایت فروش ایران‌خودرو اعلام خواهد شد.»

 
اخبار مرتبط
شرایط خرید خودرو کامیونت فورس در تالار خودروی بورس کالا که قرار است فردا انجام شود، اعلام شد.
افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر، قدرت خرید را به‌طور قابل توجهی کاهش داده و بسیاری از افراد را از داشتن خودروی شخصی محروم کرده است. در این میان، خرید قسطی و لیزینگی خودرو به‌عنوان راه‌حلی برای رفع این مشکل مطرح شده است.
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.
ثبت نام از فردا یکشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده و تا شنبه 5 خرداد ادامه دارد. در این دوره عرضه خودرو متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی در اطلاعیه‌های بعدی را انتخاب کنند متقاضیان تا ساعت 13 چهارشنبه 2 خرداد مهلت دارند تا یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها