شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

این خودرو به مادران دارای دو فرزند فروخته نمی شود

24 خرداد 1401
این خودرو به مادران دارای دو فرزند فروخته نمی شود

به گزارش بانک اول سایپایی ها به دنبال این هستند تا از مسیر برگزاری فروش فوق العاده شاهین، ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا 2 با رینگ فولادی و وانت پراید را به متقاضیان عرضه کنند. غول نارنجی جاده مخصوص همزمان با این طرح فروش، از اولین فروش فوق العاده خود برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز رونمایی کرد. این فروش فوق العاده در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در 19 آبان ماه توسط مجلس انجام می شود. شرکت سایپا برای مادرانی که فرزند دوم آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات سایپا را به قیمت مصوب فراهم کرده است.

آن طور که در این اطلاعیه فروش آمده است در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید. پیش تر خودروسازی سایپا  در آخرین طرح پیش فروشی که برگزار کرد امکان ثبت نام را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر را فراهم کرد.

البته تفاوتی میان طرح فروش فوق العاده سایپا و فروش فوق العاده برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر وجود دارد. در حالیکه در فروش فوق العاده سایپا امکان انتخاب پراید وانت برای متقاضیان وجود دارد اما این خودروی تجاری سبک از دسترس مادران دارای دو فرزند و بیشتر خارج شده است.  

براساس اطلاعیه منتشر شده توسط خودروساز مشتریان برای در اختیار شاهین باید حدود 343 میلیون و 793 هزار تومان به حساب سایپا واریز کنند. ساینا S نیز با قیمتی حدود 167 میلیون و 600 هزار تومان در این فروش فوق العاده حاضر است. متقاضیان کوییک با گیربکس معمولی نیز باید پیش از حضور در این قرعه کشی حساب خود را بیش از 165 میلیون و 800 هزار شارژ کنند. تیبا 2 با رینگ فولادی با قیمت حدود 125 میلیون تومان ارزان ترین محصول عرضه شده در این فروش فوق العاده است. وانت پراید نیز با قیمتی نزدیک به 146 میلیون و 900 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

اخبار مرتبط
شرایط خرید خودرو کامیونت فورس در تالار خودروی بورس کالا که قرار است فردا انجام شود، اعلام شد.
افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر، قدرت خرید را به‌طور قابل توجهی کاهش داده و بسیاری از افراد را از داشتن خودروی شخصی محروم کرده است. در این میان، خرید قسطی و لیزینگی خودرو به‌عنوان راه‌حلی برای رفع این مشکل مطرح شده است.
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.
ثبت نام از فردا یکشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده و تا شنبه 5 خرداد ادامه دارد. در این دوره عرضه خودرو متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی در اطلاعیه‌های بعدی را انتخاب کنند متقاضیان تا ساعت 13 چهارشنبه 2 خرداد مهلت دارند تا یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها