یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

کدام بانک‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند؟

24 خرداد 1401
کدام بانک‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند؟

بر اساس گزارش مخاطبان، بانک‌ آینده، مسکن، تجارت، رفاه و پاسارگاد جزو بانک‌هایی هستند که تا این لحظه سود سهام عدالت سال ۹۹ را واریز کرده‌اند. اما بقیه بانک‌ها همچنان یا سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند و یا تنها بخشی از سهامداران سود خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی هم از ارسال اطلاعات حساب کلیه مشمولان سهام عدالت به بانک‌ها خبر داده و گفته بود «شماره حساب دارندگان سهام عدالت به بانک‌های عامل ارسال شده و بر اساس اعلام سیستم بانکی، نهایتا طی روز جاری (۲۱ اسفند) این سود به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود.»

پیگیری‌ها و گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد از ظهر امروز واریز سود سهام عدالت آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. بعضی از دارندگان سهام عدالت سود سال ۹۹ را دریافت کرده‌اند و برخی دیگر همچنان منتظر واریز سود از طرف بانک هستند.

بیش از این گفته شده بود فقط دو شرکت سود سهام عدالت سال ۹۹ را واریز نکرده‌اند. ولی بقیه مشمولان ۲۱ اسفند ماه سود سهام خود را دریافت می‌کنند. بر اساس این وعده، تا پایان امروز فرصت واریز سود سهام عدالت وجود دارد و احتمالا برخی از بانک‌ها واریز سود را به ساعات پایانی موکول کرده‌اند و یا روند واریز سود سهام از صبح آغاز شده و تا شب ادامه دارد.

کدام بانک‌ها سود سهام عدالت واریز کرده‌اند؟

بر اساس گزارش مخاطبان، بانک‌ آینده، مسکن، تجارت، رفاه و پاسارگاد جزو بانک‌هایی هستند که تا این لحظه سود سهام عدالت سال ۹۹ را واریز کرده‌اند. اما بقیه بانک‌ها همچنان یا سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند و یا تنها بخشی از سهامداران سود خود را دریافت کرده‌اند.


 

اخبار مرتبط
ابراهیم بازیان درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بارها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود.
درباره آخرین وضعیت و تصمیمات اختصاص سهام عالت به جاماندگان و همچنین پرتفوی در نظر گرفته شده سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: طبق قوانین بودجه سال‌های ١۴٠١ و ١۴٠٢ قرار بود بخشی واگذاری سهام عدالت در قالب یک بسته پرتفویی انجام شود که شرط آن مصوبه هیات دولت برای واگذاری شرکت‌های بورسی بود که در لیست واگذاری قرار دارند.
سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده‌اند و در میزان سود دریافتی خود مغایرت مشاهده می‌کنند، می‌توانند از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند. باید در نظر داشته باشند که واریز سود سهام عدالت به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام از سوی سهامداران انجام می‌شود. ضمنا مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است. و در نهایت اینکه برای دریافت سود سهام عدالت به هیچ سایتی مراجعه نکنید و مراقب کلاهبرداری‌ها باشید.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
قاسم پوراحمدی کاریزی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام سهام عدالت من واریز نشده ازهمه واریز کردن

N S
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا برای من ۴۹۷ ریختین خجالت نمیکشین واقعا دروغ میگین مگه مردم چ گناهیی کردن خیلیا چشمشون ب همین پولی بود ک حالا هیچ ارزشی هم نداره واسه شب عیدشون واقعا متاسفم واسه مسئولین😑

ناشناس ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من شماره شبام درسته ولی هنوز سودی بحسابم واریز نشده علتش چیه؟!

احمد شادمان.
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.وقتتون بخیر . من سود سهام عدالتم از طریق بانک پاسارگاد واریز میشه. اما فعلا واریز نشده

امیر منصوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام بانک ملت تا الان حتی هزار تومن هم واریز نکرده بیشتر اونایی هم که دریافت نکردند سودشون رو یا بانک ملت بودند یا ملی هنوز هیچی هم واریز نکردن الان بیست و دوم شده هنوز چیزی به حسابم نیومده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها