جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام 300 میلیون تومانی بانک سینا را چگونه دریافت کنیم؟

24 خرداد 1401
وام 300 میلیون تومانی بانک سینا را چگونه دریافت کنیم؟

به گزارش بانک اول بانک سینا وام تعمیرات مسکن را در قالب قرارداد جعاله با سود 18 درصد می‌پردازد. مبلغ این وام توسط کارشناس بانک تعیین می‌شود. اما بانک سینا در صورت نیاز حداکثر وام 300 میلیون تومانی را به متقاضیان پرداخت می‌کند. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا تشکیل دهند. افرادی که خواهان این نوع تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مناسبی داشته باشند و همچنین سند ملکی معتبری ارائه دهند. لازم به ذکر است که سند ملکی باید به نام شخص متقاضی وام باشد. ضمنا 22.5 درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود تا تسویه کامل اقساط صورت گیرد.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت برای این وام 60 ماه اعلام شده است. طبق مقررات بانکی، فرد متقاضی نباید قبلا این تسهیلات را دریافت کرده باشد. نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق هم از دیگر مقررات برای پرداخت این وام است. براساس قوانین بانکی موجود، برای وام بالای 50 میلیون تومان باید حساب مالیاتی مفصلی ارائه شود. افرادی هم که خواهان وام تعمیر مسکن با مبلغ کمتر از 20 میلیون تومان هستند باید گواهی کسر از حقوق و دو ضامن رسمی داشته باشند.

در صورتی که بانک مبلغ 300 میلیون تومان را با سود 18 درصد و بازپرداخت 60 ماه به متقاضیان پرداخت کند، مقدار قسط این تسهیلات 7 میلیون و 618 هزار و 28 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام، 157 میلیون و 81 هزار و 694 تومان و مجموع رقم وام و سود هم 439 میلیون و 660 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ابراهیم صابری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این دیگه چه بازی هست آخه کارمندیاکارگربینوابخواد این وام رابگیره ازکجابیاره۷میلیون قسط بده خوب همینجوری به متمولان مملکت که تعدادشان هم زیادنیست یه فراخوان بدیدوهمونجوری بذاریدکف دستشون فقط

امیر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

نصف ۳۰۰ میشه ۱۵۰ اونوقت شما ۱۵۷ سود میگیرید یعنی بالای ۵۰ درصد چطور میشود وام ۱۸ درصد خدایا ما را از دست این بانکهای رباه خوار نجات بده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها