دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

روشی جالب و ساده برای کاهش قند خون

24 خرداد 1401
روشی جالب و ساده برای کاهش قند خون

به گزارش بانک اول در حالی که پیروی از دستورالعمل‌های پزشک در مورد دارو همیشه مهم است، راه‌های طبیعی دیگری نیز وجود دارد که به ثابت نگه داشتن اعداد قندخون شما کمک می‌کند.

جای اینکه بگذاریم داروها همه کار را انجام دهند، می‌توانیم از برخی اقدامات ساده مانند رژیم غذایی و شیوه زندگی برای مدیریت قند خون استفاده کنید.

اگر برای مدت طولانی با علایم دیابت یا ابتلا به دیابت زندگی می‌کنید، احتمالاً در مورد اهمیت فعالیت بدنی شنیده‌اید. تحقیقات فراوان نشان می‌دهد که کار کردن عضلات و پمپاژ خون می‌تواند سطح قند خون را پایین نگه دارد. طبق پژوهش‌های دانشگاه هاروارد، هر دو گروه تمرین مقاومتی و ورزش‌های هوازی برای کاهش قندخون مفیدند و حتی زمانی که منجر به کاهش وزن نمی‌شوند، کار می‌کنند.

یک مطالعه منتشر شده در مجله Diabetes Care نشان داد که پیاده‌روی بعد از غذا به طور قابل توجهی کنترل قند خون را در افراد مسن بهبود می‌بخشد. پیاده‌روی به مدت ۱۵ دقیقه بلافاصله بعد از غذا حتی در کنترل قند خون مؤثرتر از پیاده‌روی مداوم ۴۵ دقیقه‌ای در زمان دیگری از روز بود. 

اخبار مرتبط
گرم کردن مجدد غذاها، به ویژه باقیمانده غذاها، یک عمل رایج در اکثر آشپزخانه های سراسر جهان است. اما به گفته متخصصان تغذیه، گرم کردن مجدد برای سلامتی شما خوب نیست. درک این نکته مهم است که همه غذاها به این فرآیند واکنش خوبی نشان نمی دهند.
همه از مفید بودن میوه‌ها برای بدن آگاه هستیم. اما آیا می‌دانستید پوست میوه‌ها حتی از گوشت آنها سالم‌ترند؟
در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به سه اقدام ساده برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.
ویتامین D به بدن شما کمک می‌کند تا کلسیم غذای مصرفی را جذب کند. در واقع این یکی از مهمترین نقش‌های آن است. با این حال، اگر مصرف ویتامین D شما بیش از حد باشد، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها