دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز فروش ویژه تیگو ۷ و آریزو ۶ به صورت نقد و اقساط

24 خرداد 1401
آغاز فروش ویژه تیگو ۷ و آریزو ۶ به صورت نقد و اقساط

به گزارش بانک اول در اولین فروش محصولات مدیران  خودرو در بخش تیگو آریزو؛ تیگو ۷ آی‌ای ۱ میلیارد و ۴۱ میلیون و ۱۲ هزار تومان است که مبلغ ۳۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزارتومان آن به عنوان پیش‌پرداخت گرفته می‌شود محصول دیگر آریزو ۶ است که مبلغ تمام شده این محصول ۹۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده و مبلغی معادل ۲۷۲ میلیون و ۸۲۰ هزارتومان پیش‌پرداخت آن خواهد بود. این دو محصول مذکور مدل ۱۴۰۰ هستند و حداکثر تسهیلات آن ۷۰ درصد است.

محصول نیو آریزو اس‌تی آی‌ای نیز ۷۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد که مبلغ ۲۸۵ میلیون و ۶۴۰ هزارتومان آن پیش‌پرداخت گرفته می‌‎شود. همچنین تیگو ۷ آی ای بک میلیارد و ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که متقاضیان باید مبلغی حدود ۴۱۶ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند. دو محصول گفته شده مدل سال ۱۴۰۱ هستند و حداکثر تسهیلات آن‌ها ۶۰ درصد است.

در این فروش ویژه ۴ محصول دیگر مدیران خودرو نیز وجود دارند که قیمت ایکس ۲۲ پرو اکسلنت توربو ۶۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده که البته متقاضیان باید ۱۸۱ میلیون و ۸۹۰ هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردارند. دیگر محصول این فروش ویژه ایکس ۳۳ اس‌آ‌تی اکسلنت اسپرت است که قیمت عرضه شده آن ۶۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده و و برای خرید اقساطی متقاضیان باید ۲۰۴ میلیون و ۵۷۰ هزارتومان پیش‌پرداخت بدهند.

این دو محصول مدل ۱۴۰۰ هستند و ۷۰ درصد میزان تسهیلات دارند. مدیران خودرو ایکس ۲۲ پرو آی‌تی را نیز برای این پیش فروش قرار داده که با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان عرضه می‎‌شود و مبلغ در نظر گرفته شده برای پیش‌پرداخت ۲۴۸ میلیون تومان است. ایکس ۳۳ اس آتی اکسلنت اسپرت نیز در این فروش ویژه قرار دارد با قیمت ۶۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان که از خریداران ۲۷۲ میلیون و ۷۶۰ هزارتومان به عنوان پیش‌پرداخت گرفته می‌شود. میزان تسهیلات این دو خودرو ۶۰ درصد است و مدل سال ۱۴۰۱ هستند.

مدت اقساط این محصولات گفته شده حداکثر ۶۰ ماهه خواهد بود و طی ۴۵ روز کاری تحویل خریداران می‌شود. همچنین این خودروها ۲ نوبت سرویس رایگان علاو بر سرویس‌های دوره‌ای معمول نیز دارند.

اخبار مرتبط
قیمت وانت نیسان ۷ تا ۱۲ درصد افزایش یافت.
تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها