ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

زمان واریز مستمری فروردین‌ماه مددجویان همراه با افزایش ۲۰ درصدی مشخص شد

24 خرداد 1401
زمان واریز مستمری فروردین‌ماه مددجویان همراه با افزایش ۲۰ درصدی مشخص شد

به گزارش بانک اول سیدمرتضی بختیاری افزود: مستمری فروردین‌ماه مددجویان امشب با ارقام جدید به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت حمایت واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: مستمری مددجویان در سال جاری برای خانوار‌های یک نفره ۴۲۰ هزار تومان، خانوار‌های ۲ نفره ۶۰۰ هزار تومان و خانوار‌های سه نفره ۸۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین مستمری مددجویان برای خانوار‌های چهار نفره یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و برای خانوار‌های پنج نفره و بالاتر یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود./ایرنا

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها