پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوش معاون سازمان تأمین اجتماعی به کادر درمان

24 خرداد 1401
خبر خوش معاون سازمان تأمین اجتماعی به کادر درمان

به گزارش بانک اول اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور در آئین تکریم و معارفه معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در ایام کرونا بودجه‌هایی برای بیمارستان‌های دولتی تصویب شد، اما برای تأمین اجتماعی هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشد و کارکنان بخش درمان این سازمان با عشق و علاقه کار کردند و جای تشکر و قدردانی دارد.

برای سال جدید مصوبه فوق العاده کادر درمان تصویب شده و در احکام کارگزینی آن‌ها اعمال می‌شود.

در حوزه بیمه و درمان موظفیم که مردم را را به حقوق خودشان آگاه کنیم و اگر جایی هم کم و کسری بود به مردم صادقانه بگوییم که حقوقشان پرداخت خواهد شد.

 

اسفندیاری با اشاره به بودجه امسال سازمان تأمین اجتماعی گفت: دولت علاوه بر هزینه‌هایی که امسال بر دوش سازمان تأمین اجتماعی گذاشته است، ۴۶۰ میلیارد تومان به این سازمان بدهی دارد.

سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان برای درمان هزینه شده و امسال این رقم به ۸۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

بسیاری از دارندگان بیمه تأمین اجتماعی از خدمات درمانی رایگان بیمارستانی استفاده می‌کنند و باید رضایت بیماران را رقم بزنیم.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، نظام ارجاع و پزشک خانواده از جمله طرح‌های در حال انجام است تا شاهد کاهش پرداخت هزینه درمان از طرف مردم باشیم.

پرداخت طلب پزشکان و کارکنان تأمین اجتماعی
رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور طی این سال‌ها تلاش خود را کرده و قرار است دو ماه از طلب‌ها و بدهی‌های پزشکان و کارکنان پرداخت شود.

در دوران شیوع بیماری کرونا باید از زحمات کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرده و نیاز‌ها و کمبود‌های آن‌ها را برطرف کنیم.

بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان سی تی اسکن نیاز دارد و هر چقدر شهرستان‌ها تجهیز شوند، مراجعه به بیمارستان‌های قزوین کاهش می‌یابد.

صندوق بازنشستگی‌های کشور باید تقویت شود و در قانون بودجه، برای بخش بهداشت و درمان اعتبار‌های خوبی تأمین شده است.

در پایان این مراسم، از زحمات بابایی، مدیر سابق درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان قزوین قدردانی و شمس الدینی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

 

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها