چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز پیش فروش 3 محصول شرکت زامیاد از سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

24 خرداد 1401
 آغاز پیش فروش 3 محصول شرکت زامیاد از سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش بانک اول در این طرح، ۳ محصول شرکت زامیاد از جمله نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس با موعد زمانی تحویل مرداد الی شهریور ۱۴۰۱ عرضه می‌شوند.

در این طرح، واریز مبلغ پیش پرداخت برای خودرو‌های نیسان تک‌سوز آپشنال ۱۲۹ میلیون تومان، نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۲ میلیون تومان و پادرا پلاس ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه از طریق شبکه نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و کلمه عبور، نسبت به انتخاب نوع خودرو، پرداخت وجه، دریافت کد رهگیری و مراجعه به نمایندگی‌ها جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط
شرکت مدیران خودرو از ساعت 15 روز سه شنبه فروش خودرو تیگو8 پرومکس را با موعد تحویل 45 روز کاری آغاز نمود.
گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد به نمایندگی از شرکت امداد خودرو ایران، تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده و تصادفی را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.
گروه خودروسازی سایپا از امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت فروش محصولات خود را آغاز کرد
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها