ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

ارسال دارو درب منزل بیماران مزمن، با تایید سازمان غذا و دارو

24 خرداد 1401
ارسال دارو درب منزل بیماران مزمن، با تایید سازمان غذا و دارو

به گزارش بانک اول دکتر علیرضا رحیم نیا، در مورد ارسال داروی بیماران مزمن به درب منزلشان، گفت: وزارت بهداشت برای کاهش مراجعه حضوری مردم به داروخانه‌ های مرجع و تسهیل در امور بیماران یاد شده، طرحی را برنامه ریزی کرده است که در این برنامه، با شناسایی بیماران مزمن مانند بیماران مبتلا به فشار خون، بیمارهای قلبی و دیابت با تایید بیمه، دارو بدون معطلی در اختیار فرد مورد نظر قرار می‌ گیرد و از سرگردانی بیماران و ازدحام آنها در داروخانه جلوگیری می ‌شود.

وی افزود:  افرادی که دچار بیمارهای مزمن هستند، توسط معاونت غذا و دارو شناسایی و کددار می شوند و سازمان غذا و دارو مسئول این اقدام خواهد بود و نه شرکت ها و وب سایت ها. 

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رحیم‌نیا افزود: منظور از اسنپ دارو شیوه و مدل ارسال دارو برای بیماران مزمن به درب منزل‌شان با هر روشی است که این روزها به طور عام به روش اسنپی اطلاق شده است و قطعا یک برند خاص مورد نظر نیست./ایسنا

اخبار مرتبط
در سال‌های اخیر، تلاش‌های قابل توجهی از سمت بانک‌ها و سازمان‌های مختلف برای ارائه‌ی خدمات بانکی برای معلولان انجام شده است. و در نهایت، این تلاش‌ها موجب تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای این اقشار شده است. که ما در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کردیم.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۲ و نیم ساعت در هفته را آورده بود که کمیسیون اجتماعی در مصوبات خود این میزان را به ۴۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دریافت وجه نقد از بیماران به جای استفاده از کارتخوان برای اخذ ویزیت از سوی برخی از پزشکان، جزو تخلفات تعزیراتی نیست و در حیطه کار سازمان تعزیرات نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها