ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی تصویب شد

24 خرداد 1401
افزایش مستمری بازنشستگان  تامین اجتماعی تصویب شد

به گزارش بانک اول حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اعلام خبر افزایش مستمری بازنشستگان از ارسال مصوبه یادشده به هیئت دولت جهت تصویب نهایی آن خبر داد.

به گفته وی، آنچه در هیات مدیره سازمان به تصویب رسیده، افزایش یاد شده مستمری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار به اضافه‌ی متناسب‌سازی است.

صادقی در پایان ابراز امیدواری کرد: احکام حقوقی جدید بازنشستگان با در نظر گرفتن افزایش سالانه به اضافه‌ی متناسب‌سازی تا قبل از پایان اردیبهشت صادر شود.

صدا و سیما

اخبار مرتبط
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید توجه داشت که از آنجایی تعداد مشمولان این وام بسیار زیاد است نمی‌توان سقف آن را به طور قابل توجه بالا برد، گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی می‌شوند که هر سال ۱۰ درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.
حیدری در خصوص دارایی‌ها و سهام‌های قابل واگذاری به سازمان تامین اجتماعی در قبال رد دیون دولت با توجه به تجربه سازمان از واگذاری سهام‌ها و شرکتهای زیان‌ده از سوی دول گذشته گفت: دولتها در گذشته سهامی که می‌دادند در اصطلاح گوشت و استخوانش درهم بود؛ یکسری سهام خوب و یکسری هم کم بازده و یا با حاشیه سود پایین واگذار می‌کردند اما بهتر بود تامین‌اجتماعی در گذشته وقتی چنین سبد سرمایه‌گذاری را دریافت می‌کرد، به مرور سهام‌های زیان ده و یا کم بازده را از گردونه خارج می‌کرد و یا با کلینیک شرکتی اینها را تغیی
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها