یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

مصرف روزانه این دمنوش ، چاقی را در دوماه از بین می برد!

24 خرداد 1401
 مصرف روزانه این دمنوش ، چاقی را در دوماه از بین می برد!

به گزارش بانک اول این نکته را باید یادآور شد که اگر واقعاً دنبال کاهش وزن و لاغری هستید چای زنجبیل و هر نوشیدنی دیگری تنها یک کمک‌کننده است و شما نیاز دارید موارد مختلفی ازجمله ورزش کردن و برنامه غذایی اصولی گرفته تا بقیه موارد را رعایت کنید و البته باید نحوه صحیح مصرف آن را نیز دانست تا به نتیجه مطلوب رسید.

این موارد شامل: برای ایجاد افزایش و تنظیم سوخت‌وساز از اسلایس (ورقه‌های نازک) ریشه زنجبیل استفاده کرده و بهتر است قبل از غذا خوردن یک یا دوتکه از آن را بجوید. همچنین استفاده از ترکیب زنجبیل رنده شده، لیمو به همراه نمک می‌تواند یک ترکیب مناسب دیگر برای استفاده در قبل از غذا باشد. شاید برای شما هم پیش‌آمده که بعد از وعده غذایی به‌سرعت گشنه می‌شوید و در بین دو عده غذا شروع به خوردن وعده‌های کوچک زیادی می‌کنید که از خواص چای زنجبیل بعد از غذا این مورد است که میل شمارا به سیری افزایش داده و به‌طور ناخودآگاه باعث کاهش وزن شما می‌شود.

اخبار مرتبط
در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به سه اقدام ساده برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.
ویتامین D به بدن شما کمک می‌کند تا کلسیم غذای مصرفی را جذب کند. در واقع این یکی از مهمترین نقش‌های آن است. با این حال، اگر مصرف ویتامین D شما بیش از حد باشد، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما شود
همه می‌دانیم که شکر چقدر برای ما ضرر دارد. اما اعتیاد به آن طوری است که به سختی می‌توانیم ترکش کنیم. به‌نظر می‌رسد به‌جای ترک شکر، باید جایگزین‌هایی برای آن پیدا کنیم. اما چه جایگزین‌هایی؟
بر اساس این گزارش که در مجله Journal of Neuroscience منتشر و رسانه‌های عربی هم آن را بازنشر داده‌اند: محققان بعد از بررسی و تحلیل توانمندی‌های فکر ۷۵۱ شهروند سوئیسی که سن آنها بین ۵۰ تا ۹۱ سال بود و با در نظر گرفتن سطح علمی آنها و اینکه آیا در طول زندگی به بیماری‌های قلبی و عروقی، افسردی، نگرانی مبتلا بوده یا مواد مخدر مصرف کرده‌اند آن را با نتایج سیتی‌اسکن‌های آنها مطابقت دادند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها