پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

بانک ملت به سهامداران خود ۵۵ هزار میلیارد ریال سهام جایزه می‌دهد

24 خرداد 1401
بانک ملت به سهامداران خود ۵۵ هزار میلیارد ریال سهام جایزه می‌دهد

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ملت؛ این بانک که با نماد وبملت و سرمایه ۲۰۷.۰۴۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال، در بازار سرمایه کشور فعال است، افزایش سرمایه خود به مبلغ ۵۵.۰۰۰ هزار میلیارد ریال را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بانک ملت (سهامی عام) مطابق با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام بوده و افزایش سرمایه یادشده با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر سازمان مذکور بلامانع اعلام گردیده است.

بر این اساس، تعداد سهام جدید قابل انتشار بانک ملت در این افزایش سرمایه، ۵۵ میلیارد سهم با ارزش اسمی یکهزار ریال برای هر سهم عنوان شده که مبلغ تامین این افزایش سرمایه از محل سایر اندوخته ها خواهد بود.

افزایش سرمایه یادشده با هدف رعایت مقررات و الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اصلاح ساختار مالی و افزایش اعتبار بانک ملت انجام خواهد شد./ایبنا

اخبار مرتبط
افرادی که مشتری بانک ملت هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با حداقل سپرده 15 میلیون تومانی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی شایان درخواست بدهند. البته افراد به منظور دریافت این تسهیلات گذشته از سپرده کوتاه مدت باید ضامن رسمی مورد نظر بانک و اعتبار شغلی نیز داشته باشند. میزان سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. افراد بعد از دریافت وام بین 12 تا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.
بانک اول- بانک صادرات به همه افراد واجد شرایط وام کارت اعتباری تا سقف 200/000/000 تومان و اقساط 60 ماهه پرداخت می کند.
بانک اول - بانک ملت طرح جدید تسهیلاتی به نام «پرنیان پلاس» را طراحی کرده که براساس آن به مشتریان واجد شرایط 50 میلیون تومان پرداخت می‌شود. این وام برای خرید کالا است.
بانک اول - اعطای تسهیلات و وام بانکی توسط بانک‌ها در چهارچوب نظام بانکداری بدون ربا و عقود اسلامی، یکی از روش‌های مرسوم برای توسعه و رونق اقتصادی و به ویژه کمک به نیازهای مالی مردم و تامین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها