پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

جزییات وام صد میلیونی بدون ضامن بانک رفاه کارگران

24 خرداد 1401
جزییات وام صد میلیونی بدون ضامن بانک رفاه کارگران

به گزارش بانک اول وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران به همه مستعمری و حقوق‌بگیران این بانک داده می‌شود. متقاضیان با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق می‌توانند تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن بانک رفاه کارگران با سود ۱۸% و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰میلیون تومانی ۳۶ماه است.

نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی بوده و حساب سپرده لازم برای دریافت این وام حساب سپرده قرض‌الحسنه است و نیازی به حساب سپرده جداگانه ندارد.

تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی بانک رفاه کارگران حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه دارد. کل سود دریافتی بانک از این تسهیلات حدود ۴۱میلیون تومان است.

به عبارتی دقیق‌تر دریافت‌کننده تسهیلات متعهد می‌شود در ازای دریافت این وام مبلغ دو میلیون و ۹۳۷هزار و ۵۰۰تومان به صورت ماهانه بازپرداخت کند و در پایان با اختلاف ۴۱میلیون تومانی حدود ۱۴۱میلیون و ۵۰هزار تومان به بانک پرداخت می‌کند.

از شرایط لازم دریافت این وام این است که وام‌گیرنده دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق بگیر بانک رفاه کارگران باشد./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.
در زمان حاضر با مصوبه شورای پول و اعتبار مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن در تهران 200 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 150 میلیون تومان، در سایر شهرها 100 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است. از سوی دیگر مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام 300 میلیون تومانی ودیعه مسکن به‌صورت قرض‌الحسنه به خانوارهای مشمول پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها