دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

جریمه رانندگی میلیونی در انتظار این رانندگان

24 خرداد 1401
جریمه رانندگی میلیونی در انتظار این رانندگان

به گزارش بانک اول سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر جلوگیری از تکرار شیوع گسترده این بیماری در سطح استان اصفهان اظهار داشت: بر این اساس مقرر شد تا اعمال قانون در خصوص رانندگانی که بر اساس کد ملی دو دُز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند انجام شود.

وی افزود: بر این اساس دوربین‌های هوشمند در جاده‌ها و درون شهرها برای ثبت تخلف عدم تزریق واکسن کرونا فعال شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان مراجعات زیادی در این زمینه در اردیبهشت ماه داشته‌ایم، افزود: ثبت تخلفات و اعمال قانون به صورت هوشمند توسط دوربین‌های کنترل و نظارت انجام می‌شود.

وی گفت: جریمه در نظر گرفته شده برای عدم انجام دو دُز واکسیناسیون برای رانندگانی که تردد بین شهری دارند، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: با توجه به بهبود شرایط جامعه از نظر کاهش شیوع بیماری کرونا و شروع فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و همچنین رونق گرفتن سفرهای بین شهری لازم است که هم استانی‌ها و هموطنان همچنان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن واکسن اهتمام ورزند تا شاهد اوج گرفتن دوباره این بیماری نباشیم.

اخبار مرتبط
تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، عمر باتری برای بسیاری از کاربران همچنان یک دغدغه مهم است. نگرانی دائمی تمام شدن شارژ باتری قبل از پایان روز می‌تواند منجر به استرس قابل توجهی شود. خوشبختانه، چندین راهکار برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما و اطمینان از اتصال دائم در طول روز وجود دارد.
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها