شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

24 خرداد 1401
آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش بانک اول عبدالله توکلی گفت: ثبت نام خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه سوم خرداد امکان پذیر است و بعد از آن امکان ثبت‌نام  وجود ندارد. 

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت افزود: با توجه به افزایش تولید کامل توسط خودروسازان و الزام عرضه آن در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه‌های متنوع آتی خودرو متعاقبا علام می‌شود و البته این روند عرضه پایدار ادامه خواهد یافت. 

بر اساس برنامه تحولی وزارت صمت در حوزه خودرو، خودروسازان موظف شده‌اند که همه محصولات خودروهای سواری خود را در سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه، وجود نخواهد داشت.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی https://sale.iranecar.com/public/home از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت رسما کار خود را آغاز کرد و براساس اعلام وزارت صمت این سامانه هر سه ماه یکبار  حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار خودرو از طریق قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه می‌کند. 

وزارت صمت تا این لحظه آماری از تعداد خودروهایی که در این دوره به متقاضیان عرضه می‌شود و همچنین آماری از تعداد ثبت‌نام کنندگان را اعلام نکرده است.

اخبار مرتبط
هنگامی که به فروشگاه مراجعه می‌کنید کد پیش ثبت نام را به همراه داشته باشید در صورتی که به این کد دسترسی نداشتید مجدداً اطلاعات ناوگان را در همین سامانه وارد کرده و کد پیش ثبت نام خود را ملاحظه کنید. کد پیش ثبت نام فقط جهت تسریع در انجام استعلامات و فرآیند خرید تایر سواری صادر می‌شود و عرضه تایر توسط فروشگاه منوط به وجود تایر در زمان مراجعه متقاضی است. با مراجعه به بخش فروشگاه‌ها در منوی سامانه از لیست فروشگاه‌هایی که به تازگی تایر خریداری کرده‌اند اطلاع پیدا کنید.
شرایط طرح فروش نقد و اقساط 2 محصول کرمان موتور در اردیبهشت 1403 اعلام شد
سردار حسین رحیمی در آیین رونمایی از طرح های پیشگیری از عرصه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق فرایندهای نفتی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اظهار داشت: مقابله با قاچاق سوخت به طور ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد و تلاش براین است تا با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند و برخط نظارت و پایش بیشتر و بهتری بر توزیع عالانه این سرمایه عظیم و ملی داشته باشیم.
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها