جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

چگونه وام خودرو ۱۰۰ میلیون تومانی بگیریم؟ + شرایط و اقساط

24 خرداد 1401
چگونه وام خودرو ۱۰۰ میلیون تومانی بگیریم؟ + شرایط و اقساط

به گزارش بانک اول بانک سامان به افراد متقاضی خرید خودرو، معادل ۸۰درصد مبلغ خودرو و تا سقف ۱۰۰میلیون تومان وام می‌دهد. متقاضیان وام خودرو بانک سامان می‌توانند با افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی در این بانک، این وام را دریافت کنند. به علاوه، این سپرده باید دارای3 تا شش ماه گردش حساب باشد و ۱۵درصد از مبلغ وام نیز تا زمان تسویه کامل نزد بانک نگهداری می‌شود.

 

نرخ سود وام طرح خودروی بانک سامان، ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. به این ترتیب، دریافت کننده وام ۱۰۰میلیون تومانی، موظف است هر ماه قسطی سه میلیون و ۶۱۵هزار تومانی را به بانک پرداخت کند. در نتیجه، کل سود وام به حدود ۳۳میلیون و ۱۵۰هزار تومان و مجموع رقم بازپرداخت متقاضی به بانک، به ۱۳۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد. 

از طرف دیگر ضمانت لازم برای دریافت این وام سند ملک است و وام گیرنده علاوه بر سود وام، موظف است هزینه‌های جانبی از جمله حق کارشناسی، کارمزد و... را به مبلغ مجموعا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بانک پرداخت کند. به علاوه، وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد و یا چک برگشتی داشته باشد.

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها