دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

مراقب پیامک‌های جعلی مالیاتی باشید

30 مرداد 1401
مراقب پیامک‌های جعلی مالیاتی باشید

به گزارش بانک اول کمال رضایی مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: با توجه به شیوع برخی جرایم در فضای مجازی که منجر به سوء استفاده از برخی مودیان و یا سرقت از حساب‌های شخصی ایشان شده، لازم است مودیان در خصوص این‌گونه اقدامات کلاهبرداران و سرقت اینترنتی هوشیار باشند.

وی اظهار داشت: اخیراً مشاهده شده از سوی برخی افراد فرصت‌طلب، پیامک‌هایی با مضمون مالیات برای مودیان ارسال شده که پس از آنکه مودی بر روی آن کلیک نموده، به صفحه سایت جعلی جهت پرداخت مالیات منتقل شده و از طریق این سایت، از حساب بانکی آنها مبالغی سرقت شده است.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور در خاتمه تاکید کرد: کلیه امور مالیاتی صرفاً از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir و یا مراجعه حضوری به ادارات امور مالیاتی مربوطه انجام می‌پذیرد و پیامک‌های ارسالی سازمان از طریق شماره خاص ارسال و تنها جنبه اطلاع‌رسانی داشته و قابل کلیک کردن نیست./ایبنا

اخبار مرتبط
حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان خواهد رسید.
با تصویب قوانین جدید مبنی بر الزام ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای این منظور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.
سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که از میان ۸۲ هزار و ۵۰۰ زائر، فقط تعداد معدودی (حدود ۶ هزار و ۶۳۶ نفر) به علت فاقد حساب بودن در بانک‌های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده‌شده را دریافت نکرده‌اند.
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات