شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

روش آسان و فوری برای آب شدن شکم در خواب

30 مرداد 1401
روش آسان و فوری برای آب شدن شکم در خواب

به گزارش بانک اول همه ما می‌دانیم که قانونا خوردن در شب و قبل از خواب میتواند منجر به اضافه وزن شود، این امر به ویژه هنگامی صحیح است که ما تنقلاتی را بخوریم که حاوی کربوهیدرات‌های اصلاح شده و گرو‌های غذایی، مانند: نان و برنج و چیپس سیب زمینی و پرتزل (نوعی چوب برنج) باشد که دارای فیبر کم و قند بالا هستند.

برای لاغری شکم چه بخوریم؟

مطمئنا این‌ها سریعا تبدیل به انرژی میشوند و شما از این کالری‌های دریافت شده در خواب استفاده نخواهید کرد بنا براین به صورت چربی در بدن شما ذخیره خواهند شد! و خبر بدی را برای دور کمر شما خواهند داشت! البته هنوز هم کارشناسان میگویند که بهتر است گرسنه به رخت خواب نروید (دلیلش اینجاست!) هنگامی که شکم شما وقتی برای خوابیدن اماده میشوید و چراغ‌ها را خاموش میکنید شروع به قار و قور کردن میکند، بهتر است که به سراغ خوراکی‌ای بروید که دارای کربوهیدرات کم و پروتئین بالا باشد.

برای لاغر شدن چه بخوریم؟

برای آب شدن و کوچک کردن شکم در خواب آخر شب پنیر موزارلا، بادام و گردو بخورید

اگر شما بسیار گرسنه هستید، یک انتخاب خوب برای شما وجود دارد. رشته‌های خشک شده پنیز موزارلا؛ که در هر پاپ آن ۱۰۰ کالری وجود دارد. این خوراکی لاغر، اما قوی، به طرز نیرومندانه و عجیبی ۶ گرم پروتئین دارد. اما فقط یک گرم کربوهیدرات دارد!

رژیم لاغری برای آب کردن شکم

همانطور که مواد مغذی دیگری مانند کلسیم و ویتامین D دارد علاوه بر آن، به لطف پروتیین بسته بندی شده اش نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید. برای لاکتوز غیر قابل تحمل آن (برای کسانی که به لبنیات اهمیت نمیدهند و حتی نمیتوانند آنرا بخورند)، تعداد انگشت شماری از خشکبار‌ها مانند بادام و گردو، نیز میتوانند این ترفند را انجام دهند با این حال هر دو نوع این خشکبار‌ها دارای چربی و کالری زیادی هستند همچنین دارای مقدار فراوانی از پروتئین ها، ویتامین e , سلنیوم، منیزیوم و سایر مواد مغذی سالم نیز هستند فقط به یاد داشته باشید اگر قرار بر خوردن خشکبار‌ها بود، مقدار کمی از آن، کل نیاز شما را بر طرف میکند.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.
غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید. اگر به فکر سلامت مغز و عملکرد شناختی خود هستید، از مصرف این خوراکی‌ها اجتناب کنید:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات