جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

خوش قیمت ترین هندزفری های سیم دار و بی سیم انکر

30 مرداد 1401
خوش قیمت ترین هندزفری های سیم دار و بی سیم انکر

انکر یکی از برندهای باکیفیت در زمینه ساخت وسایل جانبی مثل اسپیکر، هدفون، شارژر، پاوربانک و وسایل این چنینی است. این برند طی چند سال اخیر ثابت کرده که هدفون‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌کند و می‌تواند با بهترین برندهای حال حاضر دنیا یعنی سامسونگ، اپل، شیائومی، سونی و دیگر برندها رقابت کند. در ادامه به برخی از مدل‌های هدفون انکر خواهیم پرداخت.

Anker Soundcore R500

هدفون‌های گردنی طرفداران خاص خود را دارند و برخی از کاربران به طور کلی و به خصوص برای ورزش کردن این مدل هدفون را انتخاب می‌کنند. انکر R500 یکی از خوش قیمت‌ترین هدفون‌های گردنی بازار است که با داشتن وزن 28 گرمی باعث ایجاد هیچ خستگی برای شما در طولانی مدت نمی‌شود و شما عملاً حضور آن به دور گردن را احساس نخواهید کرد.

درایورهای در نظر گرفته شده برای این مدل 10 میلی‌متری است و از طرف دیگر R500 از قابلیت Bass Up نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده‌اند تا صدای تولید شده توسط این هدفون به نسبت بازه قیمتی واقعاً خوب و مناسب باشد و صدای بم نیز با عمق زیاد به گوش برسد.

کیفیت مکالمه انکر 500 R هم خوب است و این محصول به لطف باتری 195 میلی‌آمپر ساعتی خود به گفته سازنده می‌تواند حدود 20 ساعت شارژدهی کند. در نهایت اگر هدفون گردنی ارزان قیمت می‌خواهید که کیفیت بالایی داشته باشد قطعاً این مدل را برای خرید در نظر بگیرید.

Anker Soundcore R100

هندزفری انکر 100 r از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و ارگونومی بسیار خوبی دارد. این بادزها به راحتی درون گوش قرار گرفته و محکم می‌شوند و حتی هنگام ورزش کردن نیز این هدفون به خوبی در گوش می‌ماند و خارج نمی‌شود. به لطف درایورهای 10 میلی‌متری این هدفون کیفیت و بلندی صدای خوبی دارد و قابلیت Bass up باعث می‌شود تا صدای باس قوی‌تری را بتوانید از این محصول دریافت کنید.

anker

هندزفری انکر r100 از دو میکروفون بهره می‌برد و می‌تواند تا حد خوبی نویز محیط را کاهش دهد و صدایی شفاف را به گوش طرف مقابل برساند. انکر برای 100 r گواهی 5IPX را در نظر گرفته تا این محصول بتواند در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم باشد و شما بتوانید با خیال راحت با آن ورزش کنید و نگران تعریق نیز نباشید.

این هدفون انکر به کیس شارژ با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده و در نتیجه بادزها به کمک کیس می‌توانند تا نزدیک به ۲۵ ساعت موسیقی پخش کنند که عملکرد خوب و رضایت بخشی است و قطعاً از شارژ دهی این هدفون رضایت خواهید داشت. هندزفری انکر 100 r از بلوتوث ۵ برای اتصال استفاده می‌کند و به همین دلیل هم به سرعت به گوشی وصل شده و ارتباط پایداری برقرار می‌کند.

SoundCore Life Note

این مدل از انکر کیس بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و دلیل این موضوع باتری 810 میلی‌آمپر ساعتی آن است. به گفته انکر این مقدار ظرفیت باتری کیس باعث می‌شود شما مجموعاً بتوانید از این محصول حدود 40 ساعت شارژدهی دریافت کنید که عملکرد بسیار خوبی است و قطعاً جزو نقاط قوت این هدفون به حساب می‌آید.

کیفیت صدای Life Note به نسبت قیمت بسیار خوب است به خصوص اگر باس برای شما اهمیت داشته باشد قطعاً عاشق این هدفون خواهید شد. صدای میانی و پایین با کیفیت مناسب پخش می‌شود و هدفون تلاش می‌کند تا صدای بالا را با تعادل خود به گوش برساند. از دیگر ویژگی‌های کلید این مدل می‌توان به کیفیت مکالمه خوب، پشتیبانی از گواهی 5IPX و شارژ سریع اشاره کرد.

SoundCore Liberty Air 2

اگر به دنبال ایربادزهایی کاملاً بی‌سیم هستید که قیمتی منطقی و به صرفه داشته باشد و در عین حال بتوانید با آن بدون مشکل در محیط‌های شلوغ مکالمه کنید باید به سراغ این هدفون از انکر بروید. این هدفون‌ کیفیت صدای خوبی برای پخش موسیقی داشته و به خوبی در گوش قرار می‌گیرد تا از ورود صداهای محیط جلوگیری کند. این بادزها ساده و شیک طراحی شده‌اند و شما برای حمل کردن آن‌ها با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوید.

این هدفون به قابلیت حذف نویز فعال مجهز نشده اما در عوض قابلیتی به نام حذف نویز مکالمه دارد که باعث می‌شود زمانی که در مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا با این هدفون مکالمه می‌کنید صدای شما کاملاً شفاف و بدون مزاحمت به گوش طرف مقابل برسد. به این ویژگی‌های گفته شده پشتیبانی از گواهی 5IPX، و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و همچنین شارژدهی ۸ ساعته را هم بیفزایید تا بیش از پیش به ارزش خرید این محصول پی ببرید.

SoundCore Liberty Air 2 Pro

انکر لیبرتی ایر 2 پرو را می‌توان یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم انکر دانست بلکه این مدل می‌تواند با محصولی مانند گلکسی بادز پرو و حتی ایرپاد پرو اپل به خوبی رقابت کند و همین موضوع نشان می‌دهد این مدل تا چه اندازه ارزش خرید دارد.

قابلیت ANC این مدل قطعاً از گلکسی بادز پرو سامسونگ بهتر است و شبیه به پرچمدار اپل عمل می‌کند و با توجه به قیمت هندزفری های انکر دراین مدل در این بازه قیمتی قطعاً یکی از بهترین عملکردهای ANC مربوط به این هدفون است. در کنار این کیفیت صدا و مکالمه لیبرتی ایر 2 پرو نیز در حد و اندازه هدفون پرچمدار سامسونگ و اپل است و این هدفون می‌تواند صدایی کاملاً شفاف، تفکیک شده با بیس خوب تولید کند و صدای میانی و بالا نیز بسیار دقیق هستند.

انکر

در واقع اگر یک هدفون در حد و اندازه پرچمدار می‌خواهید که قابلیت ANC بی‌نقصی داشته باشد و در عین حال بتواند کیفیت مکالمه و صدای عالی را در اختیار شما قرار دهد به سراغ این مدل بروید. ناگفته نماند که شارژ دهی ایر 2 پرو نیز بسیار خوب است و با خاموش بودن ANC می‌توانید تا 26 به کمک کیس به موسیقی گوش دهید. این عدد با روشن بودن ANC به 21 کاهش می‌یابد.

اخبار مرتبط
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند
بخش صنعت و معدن کاشان یکی از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه به شمار می‌آید و سهم بزرگی از سرمایه‌گذاری اقتصادی را نیز به خود اختصاص داده است. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 1000 واحد صنعتی فعال در این شهرستان به چشم می‌خورد. این واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بستر مناسبی را برای اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آورده است.
اتصالات جوشی مانیسمان را به دو صورت می توان دسته بندی کرد. o بر اساس رده o بر اساس نوع اتصال اتصالات مانیسمان بر اساس رده : • اتصالات مانیسمان رده ۲۰ • اتصالات مانیسمان رده ۴۰ • اتصالات مانیسمان رده ۸۰ • اتصالات مانیسمان رده ۱۶۰ • اتصالات رده SGP • اتصالات رده STD اتصالات جوشی مانیسمان بر اساس نوع اتصال: • زانو مانیسمان • سه راهی مانیسمان

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات