شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

وام 200 میلیون تومانی کم بهره بانک ملت + شرایط دریافت

30 مرداد 1401
وام 200 میلیون تومانی کم بهره بانک ملت + شرایط دریافت

به گزارش بانک اول فرادی که برای خرید کالاهای ضروری کمبود نقدینگی دارند و از مشتریان بانک ملت هستند، می‌توانند از وام 200 میلیونی خرید کالای این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته با این تسهیلات تنها امکان خرید از برندهای طرف قرارداد بانک ملت وجود دارد. نرخ سود این وام حداقل 7 و حداکثر 18 درصد و بسته به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. حداقل دوره پرداخت قسط 12 ماه و حداکثر 60 ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا این وام به افرادی پرداخت می‌شود که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند.

با توجه به رقم وام، دوره بازپرداخت 24 ماهه و سود 7 درصد، مبلغ هر قسط به 30 میلیون و 902 هزار و 391 تومان می‌رسد. کل سود وام 16 میلیون و 316 هزار و 739 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 218 میلیون و 396 هزار و 739 تومان است.

اخبار مرتبط
از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.
داشتن جواز کسب معتبر: کسب‌وکار باید دارای جواز کسب معتبر و فعال باشد. سابقه کاری: داشتن سابقه کاری مشخص و قابل تأیید در حوزه فعالیت کسب‌وکار ضروری است. توانایی بازپرداخت: متقاضی باید توانایی بازپرداخت وام را داشته باشد که از طریق بررسی درآمدها و هزینه‌های کسب‌وکار سنجیده می‌شود. ارائه مدارک مالی: ارائه مدارکی مانند صورت‌های مالی، فاکتورهای فروش، و سایر مدارک مرتبط برای اثبات درآمد و هزینه‌ها الزامی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: برای نخستین بار در سازمان تاکسیرانی وام‌هایی را برای تعمیرات خودرو می‌دهیم، بسیاری از تاکسی‌ها در تهران وجود دارند که نواقصی در بخش‌های ایمنی فنی و آلایندگی دارند، اما مشمول طرح نوسازی نمی‌شوند، چراکه خودرو باید به سن فرسودگی یا سن 12 سال برسد.
به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان موسسه اعتباری ملل ، این موسسه وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات