پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط دریافت وام بانکی با سند ملکی

15 فروردین 1401
شرایط دریافت وام بانکی با سند ملکی

به گزارش بانک اول خیلی وقت‌ها وام‌گیرندگان نیاز فوری و ضروری به گرفتن وام دارند. وام فوری با سند خانه جزو آن وام‌هایی است که بدون مشکل و دردسرهای مرسوم گرفتن وام در اختیار متقاضیانش قرار می‌گیرد. در واقع سند ملک و خانه شما تا زمان پرداخت آخرین قسط وام به عنوان ضمانت در رهن بانک قرار می‌گیرد. پس اگر متقاضی دریافت وام با سند منزل هستید، کافی است سند خانه یا ملک را پیش بانک بگذارید و وام بگیرید. مزیت گرفتن وام فوری با سند ملکی هم این است که چون ارزش ملک معمولا بالاست، مشکلی برای گرفتن وام تا بالاترین سقف ممکن ندارید.

 

هر کدام از بانک‌ها برای دریافت وام با سند ملکی شرایط جداگانه و خاصی دارند. پس یادتان باشد شرایط گرفتن وام با سند خانه در هر بانک یا بانکی دیگر متفاوت است و باید آن را رعایت کنید. البته گرفتن وام با سند کار سختی نیست. تنها کافی است با کامل کردن مدارک مورد نیاز و فرم‌های داخل شعبه طی کمتر از چند روز کاری وام خود را بگیرید. رهن گذاشتن سند ملکی، هزینه کارشناس و مخارج دیگر این کار هم بر عهده متقاضی است. مبلغ وام به طور دقیق معلوم نبوده و بستگی به نوع وام و بانک ارائه دهنده تسهیلات دارد، اما سود وام فوری با سند ملکی معمولا 18 درصد محاسبه می‌شود.

حتما یادتان باشد هر سند ملکی‌ای را که به عنوان وثیقه به بانک می‌دهید، باید مشخصات زیر را داشته باشد:

سندی که به بانک ارائه می‌کنید، باید شش دانگ و کامل باشد.

سند نباید هیچ مشکل و مانع احتمالی‌ در اداره ثبت داشته باشد.

سند مورد نظر نباید در رهن هیچ بانک دیگری باشد، یا وام تسویه‌نشده‌ دیگری روی آن به چشم بخورد.

علاوه بر این‌ها، سابقه خوب وام‌گیرنده، نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه و داشتن امتیاز اعتباری بالا هم اهمیت زیادی دارد.

وام با سند خانه را از کدام بانک‌ها بخواهیم؟

بانک ملی

بانک ملی همان وام فوری خرید کالا را که معمولا با ضامن رسمی می‌دهد، با وثیقه سند خانه هم در اختیار متقاضیان وام فوری می‌گذارد. سقف وام با سند ملکی بانک ملی 50 میلیون تومان بوده و مخصوص خرید کالاست و برای گرفتن وام نیاز به فاکتور خرید کالا هم دارید.

بانک صادرات

وام فوری با سند ملکی بانک صادرات به متقاضیان این وام تا سقف 50 میلیون تومان می‌پردازد. سود وام 18 درصد و بازپرداخت سه ساله دارد. برای گرفتن این وام هم دو راه پیش رو دارید؛ اول جور کردن دو ضامن رسمی، دوم گذاشتن سند در رهن بانک.

بانک ملت

بیشترین تسهیلات وام فوری با سند خانه را بانک ملت به وام‌گیرندگان می‌دهد. پرداخت وام 200 میلیونی با بازپرداخت 5ساله به مالک سند ملکی یا بستگان درجه اول او داده می‌شود.

بانک رسالت

یکی از ساده‌ترین راه‌های دریافت وام با سند در بانک رسالت است. کافی است وارد اینترنت بانک رسالت شوید و تقاضای گرفتن وام را ثبت کنید. بعد از موافقت بانک هم یک وام 60 میلیونی با بازپرداخت حداکثر 5 ساله به شما می‌دهند. ضمانت این وام هم با سند ملکی خواهد بود و نیاز به وثیقه دیگری ندارید.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات