شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

انواع وام های بانک قرض الحسنه رسالت

23 اسفند 1400
انواع وام های بانک قرض الحسنه رسالت

ارائه تسهیلات به کارکنان دانشگاه پیام نور

این بانک با همکاری صندوق پس انداز کارکنان دانشگاه پیام نور و معاونت اداری مالی این دانشگاه به کارمندان این مجموعه تسهیلات قرض الحسنه می‌پردازد. مبلغ تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت با توجه به شرایط و اولویت بندی صندوق پس انداز دانشگاه پیام نور تعیین می‌شود.

انواع وام به فرهنگیان

بانک قرض الحسنه رسالت وام‌های مختلفی به گروه فرهنگیان پرداخت می‌کند. اخیرا این مجموعه با همکاری وزارت آموزش و پرورش و شرکت مسافرتی، جهانگردی و زیارتی زاگرس به پرداخت تسهیلات زیارتی برای فرهنگیان اقدام کرده است. سقف مبلغ این وام 30 میلیون تومان بوده و امکان بازپرداخت آن حداکثر در 24 ماه وجود دارد. فرهنگیان متقاضی باید در سامانه موکب یا زاگرس تراول ثبت نام کنند.

وام قرض الحسنه به دانشجویان دانشگاه آزاد

طی چند سال اخیر بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق رفاه دانشجویان همواره برای پرداخت تسهیلات به گروه دانشجویان دانشگاه آزاد تفاهم نامه امضا می‌کنند. طبق آخرین اطلاعات، هم اکنون از منابع مالی بانک رسالت، مبلغ 30 میلیون تومان به دانشجویان دکترا و 20 میلیون تومان به محصلان دوره کارشناسی ارشد پرداخت می‌شود و مدت زمان پرداخت اقساط آن 36 ماه است. مبلغ این وام برای دانشجویان کارشناسی 15 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه و برای دانشجویان کاردانی 10 میلیون تومان است که باید حداکثر در مدت زمان 24 ماهه بازپرداخت شود.

خرید از ایساکو با وام بانک رسالت

همکاری بانک رسالت و ایساکو، موجب ایجاد ایساکو کارت شده که به منظور تامین قطعات اصلی و خدمات خودرویی استفاده می‌شود. میزان اعتبار این کارت از 5 میلیون تا 120 میلیون تومان با مدت زمان پرداخت اقساط در شش ماهه است.

وام ازدواج به هنرمندان و تمامی اقشار

بانک رسالت در تفاهم نامه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد، به اعضای صندوق اعتباری هنر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت می‌کند. این وام در قالب طرح‌هایی با عنوان «شمیم» و «جوانه» به واجدان شرایط اعطا می‌شود. مبلغ تسهیلات برای هر دو طرح 30 میلیون تومان است.

ضمنا بانک رسالت به تمام زوج‌های واجد شرایط، طبق دستور بانک مرکزی، وام قرض الحسنه ازدواج را پرداخت می‌کند.

تسهیلات قرض الحسنه برای رانندگان تاکسی

رانندگان تاکسی این امکان را دارد تا از بانک رسالت تسهیلات قرض الحسنه 30 میلیون تومانی با دوره پرداخت اقساط شش ماهه دریافت کنند. رانندگان متقاضی و واجد شرایط این وام باید در سامانه اعتماد اجتماعی عضو شده باشند و برای دریافت آن درخواست دهند.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات