پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

امکان خرید اینترنتی سفته در بانک قرض‌الحسنه رسالت

20 بهمن 1400
امکان خرید اینترنتی سفته در بانک قرض‌الحسنه رسالت

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمد حسین حسین زاده گفت: از این پس کاربران عمومی می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان خرید سفته را از بانک قرض الحسنه رسالت داشته باشند و به صورت ۲۴ساعته و آنلاین ظهرنویسی سفته را نیز  انجام دهند.

حسین زاده، صرفه جویی در زمان و هزینه همچنین سرعت بالا در دریافت سفته الکترونیکی را از جمله مزایای  خرید اینترنتی سفته برشمرد و گفت:  امنیت بیشتر  و تسهیل در دریافت و خرید سفته دیجیتالی نسبت به سفته کاغذی از دیگر محاسن این اقدام است.

وی بانک قرض الحسنه رسالت را اولین بانک بدون شعبه کشور برشمرد و اظهار داشت: ارائه تسهیلات در این بانک، غیرحضوری و با اعتبارسنجی مشتریان انجام می شود که الکترونیکی شدن سفته نیز می تواند این روند را بیش از پیش تسهیل کند.

وی  افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت کاپ به نشانی https://www.icup.ir نسبت به خرید سفته الکترونیک اقدام نمایند.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات