دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات وام 500 میلیون تومانی بانک سامان

17 شهریور 1401
جزئیات وام 500 میلیون تومانی بانک سامان

به گزارش بانک اول به نقل از رده، این وام 500 میلیونی بانک سامان به افرادی تعلق خواهد گرفت که در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت لازم برای این وام سند ملک است که باید به نام متقاضی یا همسر وی باشد. اعتبارسنجی متقاضیان این تسهیلات از طریق فیش حقوقی و گردش حساب برای پرداخت اقساط انجام می‌شود. سن ملک مورد نظر باید زیر 25 سال باشد. متقاضیان باید فاکتورهای خرید مصالح و دیگر اطلاعات مورد نیاز را به بانک ارائه دهند. ضمنا متقاضیان قبلا نباید از این وام بانک سامان استفاده کرده باشند. به علاوه نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی نیز شرط دیگر پرداخت این تسهیلات است.

لازم به توضیح است متقاضیان باید سه تا شش ماه گردش حساب لازم را ایجاد کنند. پس از پرداخت وام 25 درصد مبلغ آن نزد بانک مسدود خواهد شد. سود این تسهیلات 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان و کل سود تسهیلات 276 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بانک سامان و نمونه خدمات و دستاوردهای آن

بانک سامان از شهریورماه سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات اعتباری، امانی، الکترونیک و سرمایه گذاری و دیگر خدمت‌های پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است.

کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 1394، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 1393 و … از جمله دستاوردهای بانک سامان در سال‌های فعالیت آن است.

اخبار مرتبط
برای بهره‌مندی از وام سربازی، سربازان باید دوره خدمت خود را به طور کامل به پایان رسانده و گواهینامه‌های مربوط به مهارت‌های کسب شده را دریافت کرده باشند. این مهارت‌ها می‌توانند در حوزه‌هایی همچون فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات باشند.
این وام دارای مزایای بسیار زیادی است که از آنها می‌توانیم به بدون ضامن بودن، کارمزد پایین و ... اشاره کنیم. این وام به صورت مرحله‌ای و در ۴ مرحله واریز می‌گردد، مبلغ این وام در مجموع ۲۰۲ میلیون تومان است. برای اطلاع از مبالغ این ۴ مرحله، جدول زیر را مشاهده نمایید. بازپرداخت مراحل واریز این وام باهم متفاوت هستند.
هر یک از مبالغ تسهیلات پشتوانه با توجه به اعتبارسنجی انجام شده از متقاضی اتفاق می‌افتد. در صورتی که مشتری اعتبار کافی را داشته باشد، این تسهیلات با سود 23 درصدی به وی تعلق می‌گیرد. در واقع دریافت این وام به هیچ نوع چک، سفته، ضامن و وثیقه نیازی ندارد. سقف این وام حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد و ضمنا تسهیلات مذکور در قالب طرح اعتبار خرید اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت و به کارگیری این وام، نهایتا تا شش ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.
نرخ سود این وام برای مستأجران عادی بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار محاسبه می‌شود و برای خانوارهای مشمول تسهیلات قانون جوانی جمعیت به‌صورت قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت خواهد شد. نکته قابل‌توجه اینکه بعد از افزایش نرخ سود بانکی از ۱۸ به ۲۳ درصد در شورای پول و اعتبار، مقرر شد نرخ سود تسهیلات حوزه مسکن همان ۱۸ درصد باقی بماند اما در مورد وام ودیعه همچنان فصل الخطابی برای نرخ سود ابلاغ نشده و همین مسئله، بازی نرخ سود را نیز به موانع پرداخت وام ودیعه اضافه کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: