دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

زمان فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات بهمن موتور اعلام شد

19 شهریور 1401
 زمان فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات بهمن موتور اعلام شد

به گزارش بانک اول در طرح ثبت نام نقدی وانت کارا تک کابین و دو کابین از محصولات شرکت بهمن موتور، قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) است که از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ساعت ۱۰ صبح شروع و تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

همچنین ثبت نام برای وانت کارا تک کابین تیپ ۴ که در طرح نقدی اعتباری ارائه می‌شود، با قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد. در این روش فروش به اطلاع متقاضیانی که علاقمند به خرید نقدی اعتباری هستند، می‌رساند:

در این روش ثبت‌نام صرفاً متقاضیانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که شرایط ذیل را داشته باشند و در صورتیکه پس از اعتبارسنجی و یا بررسی شرکت، عدم وجود این شرایط محرز شود، ثبت‌نام از جانب شرکت بهمن موتور به صورت یک طرفه ابطال شده و وجه پرداختی نقدی بدون تعلق هرگونه سود به حساب مبداً مسترد خواهد شد و متقاضی در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت؛ لذا لازم است متقاضی پیش از ثبت‌نام در خصوص موارد ذکر شده دقت به عمل آورد.

۱- دارای چک طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور چک‌های صیادی

۲- - عدم وجود چک برگشتی یا سررسید نشده در شرکت بهمن موتور

ثبت‌نام نقدی و نقدی اعتباری صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com قابل انجام می‌باشد.

 
 
اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: