یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

هایما اس۵ و اس۷ با قیمت قبلی تحویل مشتریان می‌شود

22 شهریور 1401
هایما اس۵ و اس۷ با قیمت قبلی تحویل مشتریان می‌شود

به گزارش بانک اول مهدی خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نباید تحت تاثیر شایعات و فضاسازی‌ها قرار گیرند، اظهار کرد: آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است و در این مسیر تمام تلاش ما بر این است تا از هر گونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به جریان سازی و شبهه افکنی شبکه‌های دلالی در سطح بازار خودرو، افزود: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند، اما به منظور جلب رضایت حواله‌داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

خطیبی با بیان این‌که قیمت‌گذاری محصولات این شرکت مطابق ضوابط ابلاغی خواهد بود، خاطر نشان کرد: قیمت محصولات هایما در تمامی فروش‌ها به جز حواله‌داران براساس مبالغ جدید مصوب محاسبه خواهد شد.

اخبار مرتبط
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات